کد خبر: 111838
A

وزیر احمدی نژادی: نقدها به سامانه «یاران رئیسی» موجب نگرانی نیست

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نقدهایی مطرح شده به سامانه یاران رئیسی موجب نگرانی نیست زیرا شناخت توانمندی، تخصص، تعهد و مردمی بودن افراد صرفاً از طریق این سامانه حاصل نمی‌شود و راهکارهایی برای راستی آزمایی داده‌ها لحاظ شده است.

وزیر احمدی نژادی: نقدها به سامانه «یاران رئیسی» موجب نگرانی نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ سید محمد حسینی بابیان اینکه بدون تردید رأی به آقای رئیسی به معنای رأی به تحول در نظام مدیریتی کشور است، گفت: بعد از ۸ سال دولت ناکارآمد، ضعیف، خسته، پیر و بی‌انگیزه‌ی حسن روحانی، تغییر در قوه مجریه اجتناب ناپذیر شده بود.

وی افزود: به دلیل کم کاری و تعلل و اگر نگوییم در مواردی عناد و خیانت، وضع اداره کشور به گونه‌ای شده که حتی طرفداران پر و پاقرص دیروز دولت اعم از اصلاح‌طلبان، کارگزاران و سلبریتی‌ها، از آشفتگی و نابسامانی اوضاع، مات و مبهوت شده‌اند و منتظرند هر چه زودتر با استقرار دولت جدید، به این دوره تلخ پایان داده شود.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی اظهار کرد: مردم اگرچه بر میزان خرابی‌ها و کمبودها واقف هستند اما امید دارند با استقرار دولت تازه نفس، نشاط و تحرک به جامعه برگردد و به تدریج اصلاحات واقعی در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ، اجتماع، سیاست و روابط بین الملل رخ دهد.

حسینی با بیان اینکه خوشبختانه رئیس جمهور منتخب با ۴ دهه خدمت در نظام اسلامی، شناخت نسبتاً جامعی در خصوص نیروهای فعال، پاکدست و انقلابی دارد، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی در کنار این موارد، از مشورت دلسوزان بهره می‌برد، و سامانه‌ای هم که طراحی شده، تنها یکی از کانال‌هایی است که می‌تواند مدیرانی را در سطوح مختلف معرفی کند.

وی ادامه داد: نقدهایی مطرح شده به سامانه یاران رئیسی موجب نگرانی نیست زیرا شناخت توانمندی، تخصص، تعهد و مردمی بودن افراد صرفاً از طریق این سامانه حاصل نمی‌شود و راهکارهایی برای راستی آزمایی داده‌ها لحاظ شده است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت جوان‌گرایی اذعان کرد: به نظر می‌رسد در ساماندهی مدیران در سطوح مختلف دولت سیزدهم، ضمن بهره‌مندی از دانش، کارآزمودگی و تجربه پیش کسوتان، بخش عمده بار بر دوش جوانان نخبه، انقلابی، نوآور، تحول‌گرا و با روحیه جهادی است.

حسینی افزود: این جوانان می‌توانند به رخوت و رکود فعلی پایان بخشند و با سخت‌کوشی و به دور از آسایش‌طلبی و با روحیه فسادستیزی، خدمت به مردم و حمایت از محرومان، فصل جدیدی در تاریخ انقلاب را رقم بزنند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی پیرامون حضور برخی از مدیران فعلی در دولت سیزدهم بیان کرد: در مورد بهره‌گیری از مدیران متدین و خدوم فعلی که سابقه سوءاستفاده در کارنامه خود ندارند، آن قدر دامنه کار وسیع است که می‌توانند در رده‌های مختلف کارشناسی و یا مدیریتی خدمت کنند و دِین خود را به کشور ادا کنند./ انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر