کد خبر: 111897
A

نمکی: به من می گویند تو "سردار" هستی/پخش فیلم قطع شدن برق در ICU کار مافیای واکسن بود

در حالی که فاجعه انسانی کرونا در ایران انتقادات جدی متوجه سعید نمکی وزیر بهداشت کرده، او در واکنش به انتقادها گفته است: «مرتب به من منتقل می‌کنند که تو «سردار» این عرصه‌ای! تو «پرچمدار» این عرصه‌ای! و تو نماینده‌ی ما هستی و چرا پاسخ این جماعت را نمی‌دهی؟!»

نمکی: به من می گویند تو "سردار" هستی/پخش فیلم قطع شدن برق در ICU کار مافیای واکسن بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران، با رد انتقادها از عملکرد این وزارتخانه در مدیریت بحران کرونا، این انتقادها را «جنبش رسانه مسموم» خوانده و فیلم منتشر شده از یک بیمارستان که بیماران را به دلیل قطعی برق در حال احتضار نشان می‌داد دروغ خواند.

او روز جمعه نظام سلامت را با جنگ ایران و عراق مقایسه کرده و گفت: «اگر که در جنگ تحمیلی فرماندهان را می‌زدند کسی از آن‌ها دفاع نمی‌کرد؟ کسی نمی‌گفت این حرف‌های مزخرف چیست که می‌زنید و سربازان خط مقدم را تضعیف می‌کنید؟ اینها جنبش رسانه مسموم است که کسی بگوید قطع برق باعث مرگ این همه بیمار شده و البته که به دروغ است.»

دکتر محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص بیماری‌های ویژه در بیمارستان مسیح دانشوری، چهار روز پیش ویدئویی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که از قطع برق در بخش مراقبت‌های ویژه یک بیمارستان حکایت داشت.

او در توضیح این ویدئو نوشته بود: «فاجعه‌ای دیگر در پی قطع برق در سراسر ایران، فوت بیماران بستری در بخش سی‌سی‌یو یک بیمارستان و‌ نبود امکانات احیا بیماران.»

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری دانشجویان نوشت؛ سعید نمکی در آیین پویش ره سلامت گفت: «نظام سلامت نیازمند این است که وقتی به آن حمله شد دیگران به میدان بیایند. نباید برای نظام سلامت تولید موج مخرب کرد.‎»

وزیر بهداشت بخشی از انتقادها را «ترکش‌هایی» خواند که «به دلیل ساخت واکسن داخلی» و از سوی «یک مافیای دنبال مقوله واکسن» شلیک می‌شود. او گفت: «امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است.»

آقای نمکی وعده داده است که در این زمینه یک روزی افشاگری خواهد کرد.

در حالی که فاجعه انسانی کرونا در ایران انتقادات جدی متوجه سعید نمکی وزیر بهداشت کرده، او در واکنش به انتقادها گفته است: «همکارانم مرتب به من منتقل می‌کنند که تو «سردار» این عرصه‌ای! تو «پرچمدار» این عرصه‌ای! و تو نماینده‌ی ما هستی و چرا پاسخ این جماعت را نمی‌دهی؟!»

وی همچنین در پایان وعده داد: روزی در خصوص اتفاقات رخ داده صحبت خواهد کرد‌.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر