کد خبر: 11211
A

خاطره جنگی رییس ستاد کل نیروهای مسلح از آیت‌الله هاشمی/ امام منع‌شان کرده بودند از اهواز جلوتر برود

در پی ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی گفت:ضمن تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران و خانواده محترم هاشمی برای وی رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسالت دارم.

خاطره جنگی رییس ستاد کل نیروهای مسلح از آیت‌الله هاشمی/ امام منع‌شان کرده بودند از اهواز جلوتر برود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی ارتحال وی را تسلیت گفت.

در این پیام با اشاره به نقش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دوران مبارزاتی رژیم شاهنشاهی و خدمات وی در طول حیات انقلاب اسلامی ایران تاکید شده است: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بخشی از عمر خود را صرف مبارزه با رژیم ستم‌شاهی پهلوی کرد و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب  سختی های فراوانی را متحمل شد.

در این پیام همچنین آمده است: حضور وی در مناصب مختلف مسئولیتی پس از انقلاب و خصوصا فرماندهی جنگ در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در حیات نظام جمهوری اسلامی ایران ایفاء کرد.

اینجانب ضمن تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران و خانواده محترم هاشمی و دیگر بازماندگان از ذات اقدس الهی برای وی رحمت واسعه و غفران و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.


آیت الله هاشمی رفسنجانی را به عنوان یار رهبری می شناسیم

همچنین مهر نوشت؛

سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در حاشیه وداع با پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس که آیت الله هاشمی رفسنجانی جانشینی فرماندهی کل قوا را بر عهده داشتند تا پایان دفاع مقدس در خدمت ایشان بودیم و از این دوران خاطراتی داریم که با شجاعت تمام و با وجود این که امام ایشان را منع می کردند که از اهواز جلوتر نروند اما ایشان تا خط می آمدند و با اطلاع و شناسایی لازم تدابیری را ابلاغ می کردند تا عملیات ها بهتر پیش برود.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی توجه ویژه ای به توانمندی دفاعی داشت و نقش اساسی در تثبیت نظام و سازندگی کشور و مراحل مختلف سازندگی جامعه داشتند.

سرلشکر باقری در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: از مهم ترین ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی این بود که یاور و تایید کننده مقام معظم رهبری بودند و این علاقه طرفینی تا آخر ادامه داشت و ما ایشان را به عنوان یار رهبری می شناسیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر