کد خبر: 112154
A

شورای هماهنگی تبلیغات: دولت انقلابی ابراهیم رئیسی مصوبات عفاف و حجاب را اجرایی کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از دولت جدید درخواست داریم تا مصوبات عفاف و حجاب را اجرا کرده و خسارات گذشته به این حوزه را با اجرای قانون جبران کند. امروز نیز استکبار جهانی تلاش دارد تا با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی، حجاب و عفاف زنان ایران اسلامی را تضعیف کند.

شورای هماهنگی تبلیغات: دولت انقلابی ابراهیم رئیسی مصوبات عفاف و حجاب را اجرایی کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی اظهار داشت: ۲۱ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز عفاف وحجاب نامگذاری شده که طی آن، مزدوران رژیم پهلوی عده‌ای از مردم بیگناه را که در دفاع از عفاف و حجاب تجمع کرده بودند را به خاک و خون کشید.

وی افزود: مردم باید بدانند که برای دفاع از عفاف وحجاب، غیرتمندان این سرزمین خون خود را تقدیم اسلام کرده و زنان پاکدامن بسیاری برای حفظ حجاب ایستادگی کردند.

محمودی افزود: حجاب و عفاف از اموری است که همواره به عنوان مانعی بزرگ در برابر دنیای استکبار محسوب می‌شده از این رو، دشمنان اسلامی همواره تلاش کردند با از بین بردن حجاب، ارزش‌های انسانی و الهی را خدشه‌دار کنند.

وی گفت: امروز نیز استکبار جهانی تلاش دارد تا با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی، حجاب و عفاف زنان ایران اسلامی را تضعیف کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با انتقاد از کوتاهی دستگاه‌های مختلف در صیانت از عفاف وحجاب اظهار داشت: از دولت جدید درخواست داریم تا مصوبات عفاف و حجاب را اجرا کرده و خسارات گذشته به این حوزه را با اجرای قانون جبران کند.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در استان تهران گفت:با توجه به شرایط کرونایی حاکم در استان تهران، برگزاری برنامه‌های میدانی که توسط برخی مجموعه های مردمی پیش بینی شده بود، با محدودیت مواجه گردیده و اغلب فعالیت‌ها در هفته عفاف و حجاب از طریق فضای رسانه و مجازی اجرایی می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران از آغاز به کار جشنواره مدآرا، اجرای مجموعه تئاتر با موضوع عفاف و حجاب در ۵ نقطه تهران، برگزاری مسابقه بانوی ایران زمین با تولید نمایش رادیویی، تهیه مجموعه مستند سلاله از زبان زنان تازه مسلمان شده با موضوع حجاب، تهیه پادکست و استوری و بسته محصولات محتوای مجازی با ۲۸ اجرا توسط سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، تبیین اهمیت این روز در نمازهای جمعه، مساجد و جلسات ویژه بانوان و بر گزاری نمایشگاههای عفاف وحجاب به عنوان ویژه برنامه‌های هفته عفاف و حجاب استان تهران یاد کرد.

۲۱ تیر در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر