کد خبر: 112185
A

فداحسین مالکی: اعتراض من به اراجیف «نمکی» بود/ این ۴۵۰ تخت خالی که وزیر می گوید کجاست؟/ بسیاری از شهرستان‌های سیستان و بلوچستان حتی مرکز درمانی هم ندارند

نماینده زاهدان گفت: اعتراض ما به اراجیفی بود که وزیر بهداشت در صحبت‌های خود در ارومیه خطاب به مردم و نمایندگان سیستان و بلوچستان داشت.

فداحسین مالکی: اعتراض من به اراجیف «نمکی» بود/ این  ۴۵۰ تخت خالی که وزیر می گوید کجاست؟/ بسیاری از شهرستان‌های سیستان و بلوچستان حتی مرکز درمانی هم ندارند

به گزارش دیده بان ایران؛ فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی پیرامون درگیری لفظی وی با سعید نمکی، وزیر بهداشت، اظهار کرد: صحبت‌هایی که ما انجام دادیم، در ارتباط با اراجیفی بود که وی در شهرستان ارومیه بیان کرده بود.

وی افزود: نمکی در آنجا با توهین به مردم، نمایندگان و رسانه‌ای‌های استان مظلوم سیستان و بلوچستان، گفته بود جو مسموم رسانه‌ای به راه افتاده که عملکرد وزارت بهداشت را بد جلوه دهند. کدام عملکرد؟

مالکی ادامه داد: نمکی در آنجا گفته بود "اکنون ۴۵۰ تخت خالی در زاهدان داریم". این تخت‌ها کجاست؟ ما نه تجهیزات داریم و نه تخت خالی. بسیاری از شهرستان‌های ما حتی بیمارستان و مرکز درمانی ندارند.

نماینده زاهدان اضافه کرد: مردم در استان ما شرایط خوبی ندارند، وقتی هم اعتراض می‌کنیم، جوابی ندارند، هتاکی می‌کنند. اینکه آدم بفرستند آنجا که مصاحبه و ارشاد کند، کافی نیست. باید امکانات و تجهیزات بفرستند و نیاز‌ها را مرتفع کنند. وضعیت روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و انتظار ما از همه کشور این است که به استان ما کمک کنند.

مالکی در پایان گفت: در این ایام، واقعیت‌ها به مرکز گزارش نشد که این کار بدی است. اگر رسانه‌ها بخواهند واقعیت‌ها را منعکس و به مردم استان کمک می‌کند یا اگر نمایندگان مجلس راجع‌به این قضایا موضع‌گیری و دستگاه‌های کشور به ویژه وزارت بهداشت را حساس می‌کنند، به این معنی نیست که این‌ها سیاسی‌کاری می‌کنند./ بازار نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر