کد خبر: 112204
A

رپورتاژ اصولگرایان برای اپلیکیشن «همدم»/ این طرح تاکنون ۳۷۰۰ ازدواج بدون طلاق داشته است!

مدیرعامل مؤسسه رسانه‌ای تبیان در همین رابطه مدعی شد:"سامانه‌ همسان‌گزینی تبیان از خرداد 1394 آغاز به کار کرد. این سامانه در حوزه‌ همسریابی برای جوانان و مجردان، تنها مرکز معتبر و تأییدشده‌ محسوب می‌شد. حدود 3 هزار و 700 نفر به واسطه این سامانه ازدواج کرده‌اند و زندگی مشترکی را تشکیل داده‌اند که تاکنون یک مورد طلاق هم این افراد گزارشی ثبت نشده است."

رپورتاژ اصولگرایان برای اپلیکیشن «همدم»/ این طرح تاکنون ۳۷۰۰ ازدواج بدون طلاق داشته است!

به گزارش دیده بان ایران؛  روز گذشته از پلتفرم "همدم" یا همان سامانه فراگیر همسان‌گزینی مجموعه "تبیان" در حالی با حضور محمدباقر قالیباف رونمایی شد که کمیل خجسته، مدیرعامل مؤسسه رسانه‌ای تبیان در همین رابطه مدعی شد:

"سامانه‌ همسان‌گزینی تبیان از خرداد 1394 آغاز به کار کرد. این سامانه در حوزه‌ همسریابی برای جوانان و مجردان، تنها مرکز معتبر و تأییدشده‌ محسوب می‌شد. حدود 3 هزار و 700 نفر به واسطه این سامانه ازدواج کرده‌اند و زندگی مشترکی را تشکیل داده‌اند که تاکنون یک مورد طلاق هم این افراد گزارشی ثبت نشده است."

مدیرعامل مؤسسه تبیان با بیان اینکه تجربه‌ها و آمارها نشان می‌دهد اغلب ازدواج‌های پایدار با نظارت خانواده‌ رقم می‌خورد، افزود: پلتفرم همدم کمک می‌کند که تشکیل خانواده از حالت گلخانه‌ای خارج شود. با توجه به اینکه حمایت و رضایت خانواده‌ها عامل پایداری ازدواج‌ها است، ما براین مبنا به روش ازدواج سنتی پلتفرم همدم را که در ادامه توسعه سایت همسان‌سازی تبیان است، در مقیاس کشوری رونمایی کنیم.
 

گفتنی است این ادعا در حالی مطرح می شود که دیده بان ایران پیشتر با انتشار مطلبی تحت عنوان چرا یک اَپلیکیشن نمی تواند «همدم» مجردها باشد؟  نسبت به این برنامه واکنش نشان داده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر