کد خبر: 112211
A

نشریه سپاه: این ایام، روز تهاجم سهم خواهان به سمت رئیسی است/ عرض ارادت‌ها بدون غرض و طمع نیست!

نشریه معاونت سیاسی سپاه با انتقاد از اعضای ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی پرداخت و ضمن متملق خواندن آنان از ابراهیم رئیسی خواست این افراد را به کار نگیرد؛ نشریه تحلیلی سپاه با تشریح رویکرد این گروه نوشت:این ایام، روز تهاجم سهم خواهان به سمت رئیس‌جمهور منتخب است و بسیاری از احوال‌پرسی‌ها و سلام و علیک‌ها و عرض ارادت‌ها بدون غرض و طمع نیست! لذا آقای رئیسی می‌بایست در بستن کابینه تنها به شلوغی‌های اطراف ننگرد و شایستگان را حتی در میان آن‌ها که در دوردست ایستاده‌اند، ببیند و به خدمت گیرد!

نشریه سپاه:  این ایام، روز تهاجم سهم خواهان به سمت رئیسی است/  عرض ارادت‌ها بدون غرض و طمع نیست!

به گزارش دیده بان ایران؛ در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا حضور ابراهیم رئیسی در جایگاه رئیس دولت سیزدهم بحث سهم خواهی اصولگرایان از کابینه آینده به موضوع روز رسانه های هر دو جناح تبدیل شده است.

نشریه معاونت سیاسی سپاه با انتقاد از اعضای ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی پرداخت و ضمن متملق خواندن آنان از ابراهیم رئیسی خواست این افراد را به کار نگیرد؛ نشریه تحلیلی سپاه با تشریح رویکرد این گروه نوشت:

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نشریه اخبار روزانه سپاه در همین رابطه می نویسد: "این ایام، روز تهاجم سهم خواهان به سمت رئیس‌جمهور منتخب است و بسیاری از احوال‌پرسی‌ها و سلام و علیک‌ها و عرض ارادت‌ها بدون غرض و طمع نیست! لذا آقای رئیسی می‌بایست در بستن کابینه تنها به شلوغی‌های اطراف ننگرد و شایستگان را حتی در میان آن‌ها که در دوردست ایستاده‌اند، ببیند و به خدمت گیرد! بدون شک با تشکیل «کابینه شایستگان» است که انتظارات از دولت سیزدهم برآورده خواهد شد! ‌"

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی صبح امروز با اشاره به انتشار برخی اخبار از سهم‌خواهی نمایندگان مجلس از دولت آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: عده‌ای نزد آیت‌الله رئیسی رفته و نظرخود را به عنوان نظر مجلس یازدهم مطرح می‌کنند در حالیکه چنین چیزی اصلاً صحت ندارد؛ هیچگاه برای این موضوع با مجلس مشورتی نشده است و هر کسی که از سمت مجلس نظری را به آیت‌الله رئیسی اعلام کند قطعاً خلاف واقع گفته است.

همچنین روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همین رابطه گفت: کناره‌گیری هر نماینده از مجلس شورای اسلامی جهت حضور در دولت خسارت محض است و شائبه سبک شمردن جایگاه مجلس را به دنبال دارد. دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر