کد خبر: 112215
A

وزارت بهداشت از وعده شروع واکسیناسیون عمومی عقب‌نشینی کرد/ ماله کشی عجیب «جهانپور» روی وعده واکسیناسیون نمکی

در حالی وزیر بهداشت ایران وعده داده بود از روز شنبه، ۱۹ تیرماه، با تزریق روزانه ۴۰۰ هزار دوز واکسن واکسیناسیون عمومی را «پر قدرت» شروع کند، کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو، گفته است منظور وزیر «ظرفیت» تزریق واکسن بوده و باید تا شهریور صبر کرد.

وزارت بهداشت از وعده شروع واکسیناسیون عمومی عقب‌نشینی کرد/ ماله کشی عجیب «جهانپور» روی وعده واکسیناسیون نمکی

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالی وزیر بهداشت ایران وعده داده بود از روز شنبه، ۱۹ تیرماه، با تزریق روزانه ۴۰۰ هزار دوز واکسن واکسیناسیون عمومی را «پر قدرت» شروع کند، کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو، گفته است منظور وزیر «ظرفیت» تزریق واکسن بوده و باید تا شهریور صبر کرد.

به گزارش دیده بان ایران؛ او در گفت‌وگویی که روز سه‌شنبه، ۲۲ تیرماه، در روزنامه همشهری منتشر شده، گفته است صحبت سعید نمکی به این معنا نبود که بلافاصله این کار را انجام می‌دهیم،‌ بلکه «به این معنا بود که ما ظرفیت تزریق ۵۰۰ تا ۶۰۰هزار واکسن را هم داریم».

جهان‌پور همچنین درباره واکسن پاستور نیز گفته است که قرار است در آینده «۱۴۴ هزار دوز» از این واکسن تحویل شود و احتمالا در آبان‌ماه تولید این واکسن بتواند در مقادیر قابل‌توجهی انجام شود».

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ وعده جدید برای واکسیناسیون عمومی در حالی مطرح شده است که مقام‌های درگیر در بحران کرونا از افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها در دو هفته آینده خبر داده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر