کد خبر: 112345
A

کدامیک از مدیران ارشد دولت روحانی به ستاد «رئیسی» رفت و آمد داشتند؟

یک عضو ستاد ابراهیم رئیسی از حضور پر تعداد مدیران ارشد دولت روحانی در ستادهای رئیسی صحبت کرده و گفته است: در همین انتخابات به کرات دیدم که مدیران ارشد اجرایی دولت آقای روحانی در ستاد آقای رئیسی با چه جدیتی پله ها را بالا و پایین می رفتند. این رفتارها برای ما جای تعجب داشت چون دولت هنوز مستقر بود و قابل پذیرش نبود که این مدیران بخواهند به دولت پشت کنند.

کدامیک از مدیران ارشد دولت روحانی به ستاد «رئیسی» رفت و آمد داشتند؟

به گزارش دیده بان ایران، سیدحسین نقوی حسینی، نماینده سابق مجلس درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار است. شاید برای نظام های سیاسی کشورهای غربی مشارکت مردم در انتخابات اهمیت نداشته باشد، فرقی نکند 40 درصد مردم پای صندوق رأی بیایند یا 80 درصد اما تکیه جمهوری اسلامی ایران بر حضور و حمایت مردم است، اساسا انقلاب اسلامی با اراده مردم به پیروزی رسید بنابراین حضور مردم در انتخابات برای نظام مهم است.

نماینده ادوار مجلس گفت: اگر مردم از صحنه سیاسی کنار بروند، دلسرد شوند و احساس کنند نقش شان در این صحنه تأثیر گذار نیست و شرایط کشور تفاوتی نمی کند که کدام نامزد پیروز شود، قطعا چنین تصوری برای نظام جمهوری اسلامی آورده خوبی ندارد. هرچه مردم در نظام مشارکت و حضور داشته باشند، قطعا نظام جمهوری اسلامی ایران در سطوح جهانی با اقتدار حضور پیدا می کند و حرف برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: کار برای دولت آقای رئیسی خیلی سخت است چون باید همه مطالبات 20 سال گذشته را باید پاسخگو باشد اما یکی از مأموریت های بزرگحجت الاسلام رئیسی آن است که اعتماد مردم به نظام، دستگاه های اجرایی و شخصیت های سیاسی را برگرداند. وقتی در جامعه پای صحبت مردم بنشینیم آنها خیلی ساده سخن می گویند «یک اختلاس گر می رود و یک اختلاس گر دیگر می آید، این ها با آنها هیچ فرقی ندارند».

نقوی حسینی بیان کرد: دولت آقای رئیسی باید نگاه جامعه به مشارکت سیاسی را عوض کند و به مردم نشان دهد «مدیرانی که برسر کار آمدند فرق می کنند چون دنبال منافع خود و قوم و قبیله شان نیستند بلکه دغدغه مردم را دارند و بر همین اساس به طور جهادی و انقلابی شب و روز کار خواهند کرد. اگر این تحول ایجاد شود قطعا اعتماد مردم بر می گردد.

وی افزود: در دهه شصت باید به افراد التماس می شد تا مسئولیتی را قبول کنند اما الان مردم این روحیه را نه تنها در افراد نمی بینند بلکه مشاهده می کنند طرف برای آنکه مسئولیت بگیرد دست به چه حیله گری هایی می زند چه هزینه هایی انجام می دهد تا در یک جایگاهی برسد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سید حسین نقوی حسینی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در این گفت و گو به به موضوع حضور مدیران ارشد دولت روحانی در انتخابات و فعالیت آنها به نفع رئیسی پرداخته به نامه نیوز گفت: در همین انتخابات به کرات دیدم که مدیران ارشد اجرایی دولت آقای روحانی در ستاد آقای رئیسی با چه جدیتی پله ها را بالا و پایین می رفتند. این رفتارها برای ما جای تعجب داشت چون دولت هنوز مستقر بود و قابل پذیرش نبود که این مدیران بخواهند به دولت پشت کنند. معتقدم اگر نسل جدیدی از مدیران پاکدست، سالم، متدین، متعهد، ساده زیست و خدمتگزار روی کار بیایند قطعا مردم دوباره به اثربخشی در مشارکت سیاسی باور خواهند کرد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر