کد خبر: 112346
A

هاشمی طباء: برخی مصاحبه‌های ظریف خیلی انقلابی‌تر از خیلی‌ها است

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: «اقای ظریف شجاعت لازم را در بیان مسائل داشت. برخی مصاحبه‌های او خیل انقلابی‌تر از خیلی‌ها است. او صراحت داشت و همچنین استدلال قوی. می‌دانیم که صراحت تنها کافی نیست و ظریف با استدلال قوی خو بیانات اثرگذار و تاریخی داشت».

هاشمی طباء: برخی مصاحبه‌های ظریف خیلی انقلابی‌تر از خیلی‌ها است

به گزارش دیده بان ایران, پرونده و کارنامه هر مقام مسئولی در پایان دوره مدیریت و یا در خلال انجام وظیفه مشخص می‌شود. بسیاری از کارشناسان و سیاسیون نیز معتقدند که ظریف با توجه به سال‌ها فعالیت در وزارت خارجه و اشراف کامل بر وظایف و مسئولیت‌های این وزارتخانه توانست در جایگاه وزیر به نحو مطلوبی انجام وظیفه کند.

یکی از این افراد، سیدمصطفی هاشمی طبا است. او در گفت‌وگویی با «نامه نیوز» به ارزیابی عملکرد ظریف در دولت یازدهم و دوازهم پرداخت و گفت: « به نظر من آقای ظریف از جمله افرادی است که تمام وجود خود را صرف خدمت به کشور کرد و عملکرد او را حتما مثبت می‌دانم».

وی افزود: «او توانست سطح دیپلماسی ما را به خوبی در دنیا مطرح کند و امیدوارم از این پس نیز در هر جایگاهی که قرار بگیرد، موفق باشد».

هاشمی‌طبا در ادامه ویژگی‌های ظریف که دلیل این عملکرد مثبت بوده است را برشمرده و گفت: «مهم‌ترین مشخصه او این است که شناخت کاملی از وضعیت جهان و سیاست‌های جاری در جهان دارد. این حاصل مطالعات فراوان و سوابق و تحصیلات او است».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: «دومین ویژگی مثبت و موثر ظریف توانایی او در برخورد با افراد بود به نحوی که دست او را نمی‌خواندند».

هاشمی‌طبا شجاعت و صراحت را سومین ویژگی ظریف دانست و گفت: «او شجاعت لازم را در بیان مسائل  داشت. برخی مصاحبه‌های او خیل انقلابی‌تر از خیلی‌ها است. او صراحت داشت و همچنین استدلال قوی. می‌دانیم که صراحت تنها کافی نیست و ظریف با استدلال قوی خو بیانات اثرگذار و تاریخی داشت».

وی تاکید کرد: «همین ویژگی‌ها بود که از ظریف یک وزیرخارجه شایسته ساخت».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر