کد خبر: 112512
A

توضیحات نماینده زاهدان در مورد حضور نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای سپاه و ارتش با راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و کمک به کادر درمان استان سیستان و بلوچستان در حال تلاش برای کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا در این استان هستند.

توضیحات نماینده زاهدان در مورد حضور نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان

به گزارش دیده بان ایران؛ فداحسین مالکی در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مشکلات و نابسامانی‌های استان سیستان بلوچستان که ناشی از گسترش بیماری کرونا در آن بود با حضور نیروهای ارتش و سپاه، جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای امدادرسانی در حال کاهش است.

وی افزود: نیروهای سپاه و ارتش با راه اندازی بیمارستان‌های صحرایی و کمک به کادر درمان استان سیستان و بلوچستان در حال تلاش برای کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا در این استان هستند؛ امیدواریم که با استمرار حضور امدادی نیروهای مسلح در این استان و توجه مسئولان، آمار مبتلایان به کرونا روز به روز کاهش یابد تا مردم از لحاظ روحی و روانی به آرامش برسند.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر مردم استان سیستان و بلوچستان متعددی از جمله لزوم آبرسانی در شهرستان‌های زاهدان و زابل دارند و  امیدواریم مسئولان به وعده‌های خود از جمله حل مشکلات تامین آب شرب و دفع فاضلاب شهرهای این استان عمل کنند./ ایمنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر