کد خبر: 112520
A

استاندارهای همیشه طلبکارِ خوزستان!

برخورد استاندار خوزستان با مجری تلویزیون و نحوه پاسخگویی او درباره بحران آب در استان تحت مدیریتش یادآور خاطرات تلخ‌تری از برخوردهای اشتباه مسئولان است.

استاندارهای همیشه طلبکارِ خوزستان!

به گزارش دیده بان ایران؛ استاندار خوزستان انگار قرار است همیشه حاشیه‌دار و حاشیه‌ساز باشد. قاسم سلیمانی دشتکی که بعد از غلامرضا شریعتی این سمت را به عهده گرفته، امروز و درحالی که مردم استان از بی‌آبی رنج می‌برند و کل کشور از مردم گرفته تا مسئولان نگران این وضعیت بحرانی هستند، روی آنتن تلویزیون چنان دست پیش گرفت، عصبانی شد و با مجری برنامه برخورد کرد که انگار مسئولیت مدیریت این حوزه به عده ما بوده و نکرده‌ایم!

آقای استاندار که از جمله کارگزارانی‌ها است، در میانه صحبت حرفش را برگرداند و به سوالات مجری درباره اینکه چند روستا منتظر آب‌رسانی هستند، جواب نداد؛ آن هم با پرخاش! 

تلخ ماجرا اما این است که به این نوع برخوردها و رویکردها عادت کرده‌ایم. وقتی دو خبرنگار جوان پرپر می‌شوند و آقای معاون رئیس جمهور می‌گوید چرا عذرخواهی کنم و آن طور طلبکارانه می‌نشیند، وقتی مردم در صف واکسن روزها را می‌گذرانند و با مشقت تا آن سوی مرزهای می‌روند اما مقام مسئول آنان را «پفیوز» می‌خواند، وقتی وزیر بهداشت آن ادبیات را دارد و آن یکی وزیر بهداشت پیرمرد به خودت بمال توصیه می‌کرد، اصلا وقتی مردم گرفتار روزمرگی و معیشت هستند و آقای رئیس جمهور ناراحت است که زبان تشکر ندارند؛ دیگر از استاندار خوزستان چه انتظاری!

برخورد با مردم، پاسخگویی به آنان و ادبیات و زبان بدن مناسب انگار اصلا هیچ اهمیت در انتخاب مسئولان و مدیران نداشته است. حال آنکه یک همدردی ساده، یک گوش شنوا، یک قول متعهدانه و یک پیگیری دلسوزانه حداقل حق این مردم است./ فردانیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر