کد خبر: 112568
A

مولوی: خوزستان در حال نابود شدن است/ خدا شما را نمی‌بخشد که مردم را آزرده کرده‌اید

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گزارش کمیسیون انرژی در مورد قطعی برق اظهار کرد که در این گزارش تقصیرها به گردن طبیعت انداخته شده در حالی که باید از بی‌مدیریتی و بی‌توجهی حرف زد.

مولوی: خوزستان در حال نابود شدن است/ خدا شما را نمی‌بخشد که مردم را آزرده کرده‌اید

به گزارش دیده بان ایران؛  سید محمد مولوی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان ارائه‌ی گزارش کمیسیون انرژی در مورد قطعی برق در اظهاراتی گفت: این گزارش چرا الان و این موقع ارائه شده است؟ مجلس شورای اسلامی جای قصه‌گویی نیست. این چه وقت گزارش دادن است چرا چند ماه قبل به فکر نبودید؟ این گزارش‌های رنگارنگ و کاذب به درد وزارت نیرو می‌خورد.

وی ادامه داد: استان‌های جنوب کشور را ببینید، خوزستان در حال نابود شدن است و بی‌برنامگی بیداد می‌کند. در برنامه ششم توسعه قرار بود ۲۵ هزار مگاوات برق تولید شود، اما ما الان ۱۵ هزار مگاوات پایین‌تر هستیم و در تولید، انتقال و توزیع مشکل داریم. این‌که در پایان دولت گزارش می‌دهید به درد خودتان می‌خورد.

مولوی اضافه کرد: در این گزارش تقصیر را به گردن طبیعت، بارش کم و گرمای زیاد انداختید. از بی‌مدیریتی و بی‌توجهی خودتان حرف بزنید سرمایه‌های اجتماعی را نابود کردید، خدا شما را نمی‌بخشد که مردم را آزرده کرده‌اید. خوزستان فرزند دلیر ایران، جانباز انقلاب، مرزدار وفادار و مصداق شرف و غیرت است که امام خمینی (ره) گفت که دین خود را به اسلام ادا کرده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت‌های مختلف مشکلی را از این استان حل نکرده بلکه به دردهای آن افزوده اند، ابراز عقیده کرد: ما گرفتار دولت‌های بی‌تدبیر هستیم که چشم خود را بسته‌اند و بر زخم ما نمک پاشیده‌اند. آنها نسبت به خوزستان بی‌مسئولیتی کرده‌اند و باید بترسند که آه و ناله مادران دلشکسته خوزستان و روستاییان آسیب دیده دامنشان را بگیرد.

مولوی با اشاره به مشکلات سیل، گرد و غبار، بیکاری، رکود و خشکسالی در استان خوزستان گفت: مردم این استان در گرمای بیش از ۵۰ درجه، از نفت، گاز و خرما و نخل‌ها مراقبت کردند اما حالا شاهد مظلومیت نخل‌های زنده به گور شده در خوزستان هستیم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر