کد خبر: 112676
A

نماینده مجلس: آذری جهرمی اطلاعات شهروندان ما را در اختیار خارجی قرار داده است

مقتدایی نماینده مجلس یازدهم ضمن سوال از وزیر ارتباطات تاکید کرد که تلگرام به تعهدات خود عمل نکرد و وزیر قانونی جمهوری اسلامی ایران به جای برخورد با آنها از آنها حمایت کرد به طوری که اطلاعات شهروندان عزیز ما در مجموع در اختیار مجموعه‌های خارجی قرار بگیرد.

نماینده مجلس: آذری جهرمی اطلاعات شهروندان ما را در اختیار خارجی قرار داده است

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس یازدهم در واکنش به توضیحات وزیر ارتباطات اظهار داشت: تلگرام به تعهدات خود عمل نکرد و شما به عنوان وزیر قانونی جمهوری اسلامی ایران به جای برخورد با آنها از آنها حمایت کردید به طوری که اطلاعات شهروندان عزیز ما در مجموع در اختیار مجموعه های خارجی قرار بگیرد.

وی خطاب به آذری جهرمی افزود: مردم به جنابعالی به مجموعه وزارتخانه و به جریانی که شما ریاست آن را به عهده دارید، اعتماد کردند، آنها در این فضا مشارکت کردند، توقع این بود که وقتی شما مسئولیت بر عهده دارید به جای اینکه از آنها حمایت کنید از ملت ایران حمایت کنید. اطلاعات شهروندان ایرانی را باید حفظ می‌‌کردند، آنها این کار را نکردند و شما شفاف‌سازی نکردید و لاپوشانی کردید این لاپوشانی کردن‌ها باعث شد که امروز اطلاعات میلیون‌ها نفر که در اختیار شما بوده در اختیار دیگران است.

نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان داشت: علاوه بر این پول‌های اضافه‌ای سازمانی گرفتید که در بخش دوم توضیح ندادید اینجا در پیشگاه ملت بیان کردید که اموال و دارایی‌های اضافه گرفته شده را به آنها برمی‌گردانید و اگر به مسئولیت خودتان در پیشگاه مردم عزیز ایران عمل می‌کردید توضیح می‌دادید که چگونه صدها برگه هزاران میلیارد تومان از اموال و دارایی‌های این مردم از جیبشان خارج شده است.

وی ادامه داد: جناب آقای آذری توقع ما این است که در کسوت وزیر جمهوری اسلامی ایران به فرمایش امیرالمومنین توجه کنید امیرالمومنین در نامه به مالک می‌گوید اگر مسئولیت بگیرید مثال گرگی نباشید که به جان مردم می‌افتد. آقای وزیر هنوز فرصت نظارت برای شما باقی است من با وجدان شما صحبت می‌کنم هنوز می‌توانید به پیشگاه ملت حقیقت را بگویید حرف‌هایی نگویید که بخشی از آن واقعی نیست. همانطور که اکنون گفتید طرحی را امضا کرده که امضا نکرده‌اید. من از شما می‌خواهم که در واپسین روزهای وزارت در پیشگاه ملت عذرخواهی کنید و دارایی‌هایی را که از مردم گرفته شده باز گردانید ما هم به عنوان وزیر جمهوری اسلامی با رافت اسلامی با شما عمل خواهیم کرد./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر