کد خبر: 112755
A

وزیر خارجه آمریکا به اتهام ربایش «مسیح علی نژاد» توسط ایران واکنش نشان داد

مسیح علی‌نژاد نیز در رشته توییتی با اشاره به این گفت‌گوی تلفنی نوشته است که به وزیر خارجه آمریکا درباره حوادث خوزستان و شهروندان دوتابعیتی زندانی در ایران، حوادث آبان ۹۸ و همچنین سرنگونی هواپیمای اوکراینی اشاره کرده و از دولت آمریکا خواسته است که حکومت ایران را «پاسخگو کند».

وزیر خارجه آمریکا به اتهام ربایش «مسیح علی نژاد» توسط ایران واکنش نشان داد

به گزارش دیده بان ایران؛ آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، در گفت‌وگوی تلفنی با مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار ایرانی، ضمن شجاعانه توصیف کردن فعالیت‌های این روزنامه‌نگار، تاکید کرده است که آمریکا همیشه از کار خبرنگاران مستقل در سراسر جهان، که امری ضروری است، حمایت می‌کند.

مسیح علی‌نژاد نیز در رشته توییتی با اشاره به این گفت‌گوی تلفنی نوشته است که به وزیر خارجه آمریکا درباره حوادث خوزستان و شهروندان دوتابعیتی زندانی در ایران، حوادث آبان ۹۸ و همچنین سرنگونی هواپیمای اوکراینی اشاره کرده و از دولت آمریکا خواسته است که حکومت ایران را «پاسخگو کند».

گفتنی است ​وزارت دادگستری آمریکا ۲۳ تیرماه مدعی شد که یک تیم چهار نفره وابسته به دستگاه‌ اطلاعاتی ایران تلاش کرده است مسیح علی‌نژاد را از نیویورک برباید، ولی این برنامه‌ریزی خنثی شده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر