کد خبر: 112802
A
دیده بان ایران:

«علی عسگری» رئیس دفتر ابراهیم رئیسی می شود/ صفارهرندی رئیس سازمانِ صداوسیما

برخی منابع خبری از احتمال کناره گیری «علی عسگری» از ریاست سازمان صداوسیما و تکیه «محمدحسین صفار هرندی» بر صندلی ریاست این سازمان عریض و طویل خبر می دهند.

«علی عسگری» رئیس دفتر ابراهیم رئیسی می شود/ صفارهرندی رئیس سازمانِ صداوسیما

به گزارش دیده بان ایران؛ برخی منابع از احتمال کناره گیری «علی عسگری» از ریاست سازمان صداوسیما و تکیه «محمدحسین صفار هرندی» بر صندلی ریاست این سازمان عریض و طویل خبر می دهند.

صفار‌هرندی هم اکنون یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ وزیر فرهنگ و ارشاد بوده است. او در سال ۱۳۷۲ دوره دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه و در سال ۱۳۷۳ دوره نظری مدیریت استراتژیک را به پایان رسانده است. او مدتی در روزنامه کیهان هم فعالیت می‌کرده و سپس به وزارت ارشاد رفته است.

صفارهرندی پس از پایان دوره وزارتش دوباره به سپاه بازگشته و به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه مشغول به کار شده است.

همچنین بنا بر گزارش های رسیده به دیده بان ایران؛ گفته می شود که «علی عسگری» قرار است به زودی به عنوان رئیس دفتر ابراهیم رئیسی معرفی شود. همچنین گفته می شود بسیاری ارتباطات دفتر ابراهیم رئیسی از سوی علی عسگری هماهنگ می شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ اردیبهشت سال ۹۵ بود که آیت الله خامنه ای در حکمی عبدالعلی علی‌‌عسگری را به ریاست سازمان صداوسیما منصوب کرد و پس از آن بارها بحث استعفاء و یا کناره گیری او در رسانه ها مطرح شد.

به عنوان نمونه سال 96 برخی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری خداحافظی علی عسگری با صداوسیما را جدی دانستند. سال 98 هم این شایعه قوت گرفت؛ چنانکه برخی با انتفاد از عملکرد علی‌عسگری که نمونه بارز آن حذف فردوسی‌پور یا رشیدپور و دیگر چهره‌های محبوب بود، اینگونه عنوان کردند که علی‌عسگری به‌زودی از صداوسیما خداحافظی کرده و به ستاد اجرایی فرمان امام می‌رود. 

منبع: سایت دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر