کد خبر: 11285
A
امیری مطرح کرد

فداکاری در راه آرمان های اصیل انقلاب و صبوری در مقابل مشکلات از ویژگی های برجسته آیت الله هاشمی

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: فداکاری در راه آرمان های اصیل انقلاب و امام و پشتیبانی از مقام معظم رهبری و نهادهای انقلاب و صبوری در مقابل مشکلات و نامهربانی ها از جمله ویژگی های برجسته آیت الله هاشمی بود.

فداکاری در راه آرمان های اصیل انقلاب و صبوری در مقابل مشکلات از ویژگی های برجسته آیت الله هاشمی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب / ۲۳)

 ارتحال عالم ربانی ، مجاهد نستوه و یار دیرین حضرت امام(ره)، رفیق دیرین و همسنگر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضایعه ای سنگین است که موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی نقشی بی بدیل در دوران بسیار دشوار مبارزات انقلابی، استقرار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین سازندگی و توسعه پس از جنگ تحمیلی داشت و در برهه های مختلف به پیشبرد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کمک کرد.

خدمات این عالم بزرگ دینی و سیاستمدار برجسته جهان اسلام در مقاطع و سمت های مختلف از جمله در شورای انقلاب، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، فرماندهی جنگ در دوران دفاع مقدس، ریاست جمهوری و مجمع تشخیص مصلحت نظام فراموش ناشدنی است و فقدان ایشان بدون تردید ضایعه ای جبران ناپذیر برای کشور و ملت ایران به شمار می رود.

 فداکاری در راه آرمان های اصیل انقلاب و امام و ایستادگی و دفاع ایشان از خط امام (ره)، پشتیبانی از مقام معظم رهبری و نهادهای انقلاب و صبوری در مقابل مشکلات و نامهربانی ها از جمله ویژگی های برجسته این شخصیت بزرگ انقلاب بود که برای شناخت ابعاد مختلف آن باید سال ها تاریخ انقلاب را مطالعه و بررسی کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه غم انگیز به حضور رهبر معظم انقلاب، امت شریف ایران، همرزمان و ارادتمندان آن مرحوم و بخصوص  بیت معظم  هاشمی رفسنجانی، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال خواستارم .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر