کد خبر: 112853
A

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع): از ابتدای کرونا اجازه ندادیم یک نفر بدون غسل خاکسپاری شود

کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اقدامات سپاه استان گفت:از ابتدای شیوع بیماری اجازه ندادیم یک متوفی بدون غسل خاکسپاری شود وحمایت‌های همه جانبه را از دانشگاه علوم پزشکی استان تا ریشه‌کنی این بیماری دریغ نخواهیم کرد.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع): از ابتدای کرونا اجازه ندادیم یک نفر بدون غسل خاکسپاری شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار مرتضی کشکولی امروز ۲۹ تیرماه در سی‌وهشتمین آیین پویش و سلامت که با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت در سالن سپهر بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: در زمان شیوع کرونا ویروس در لرستان برای خدمات دهی به مردم همگام با دانشگاه‌علوم پزشکی لرستان ورود پیدا کردیم.

وی از تحلیل روزانه وضعیت کرونا توسط سپاه لرستان خبر داد و گفت: در کنار دانشگاه علوم پزشکی لرستان طرح شهید سلیمانی را در استان اجرایی شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: در بیمارستان‌هایی که تجهیزات وجود داشت تعداد متوفیان کمتر و در بیمارستان‌های فاقد تجهیزات و یا با تجهیزات کمتر تعداد متوفیان بیشتر بود.

کشکولی با بیان اینکه بیشترین متوفیان در لرستان دارای بیماری زمینه‌ای همچون  فشارخون، بیماران قلبی عروقی و غیره بودند، بیان کرد: ۳۲.۳ درصد افراد متوفی دارای فشارخون، ۲۱.۵ درصد دیابتی و ... بودند.

وی عنوان کرد: نیاز است وزارت بهداشت برای واکسیناسیون افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند و سن آنها کمتر از ۶۰ سال است تمهیدات ویژه‌ای در نظر گیرد تا درصد متوفیان استان کاهش پیدا کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از طراحی سیستم واکسیناسیون سواره و خودرویی توسط سپاه در استان خبر داد و یادآور شد: این طراحی برای افرادی است که برای تزریق واکسن ترس دارند که به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

کشکولی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوه بیماری اجازه ندادیم یک متوفی بدون غسل خاکسپاری شود وحمایت‌های همه جانبه را از دانشگاه علوم پزشکی استان تا ریشه‌کنی این بیماری دریغ نخواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر