کد خبر: 11288
A
رییس خانه احزاب ایران:

آیت‌الله هاشمی گفتمان نه افراط و نه تفریط را پیشروی ما ترسیم کرد

قدرتعلی حشمتیان با صدور پیام تسلیتی در مورد درگذشت آیت‌الله هاشمی آورده است:ایمان ایشان به مردم این سرزمین و انتخاب صحیح ایشان و امید به آینده درخشان این سرزمین براى هر آشناى وى ملموس بود.

آیت‌الله هاشمی گفتمان نه افراط و نه تفریط را پیشروی ما ترسیم کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در پیامی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ارتحال یار دیرین انقلاب و فرزند معنوى امام ، حضرت آیت‌الله اکبر هاشمى رفسنجانى (رضوان الله تعالى علیه) چنان سنگین و ناباوارنه برای مردم ایران ودوستداران این شخصیت بی‌نظیر درجهان بود که فقط لطف الهى مى‌تواند تسلى بخش جان و روح همه دوست‌دارانش باشد.

این پیام می‌افزاید: کیست که از انقلاب اسلامى ایران خاطره‌اى داشته باشد و در آن حضور مؤثر و بی‌نظیر آیت‌الله هاشمى را نیابد. همراهى این مجاهد نستوه وخستگى ناپذیر از قبل از شروع انقلاب با امام امت و حضور در هر صحنه‌اى که امام مى‌فرمود، در لحظه لحظه زندگى ایشان مشهود و متجلى است. از فرماندهى دفاع مقدس تا مدیریت سازندگى کشور، از شوراى انقلاب تا ریاست مجلس، از نقش بى‌بدیل در تعیین رهبرى پس از امام تا ریاست خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، از زندان و رفتن تا پاى اعدام تا نمایندگى امام براى حل هر معضل و بحران، از ترور فیزیکى توسط فرقان تا ترور شخصیت توسط دشمنان و نابخردان، همه و همه گواه و رد پاى آیت‌الله هاشمى رفسنجانی در تاریخ این مرز و بوم است.

حشمتیان در پیام خود آورده است: در این بین افتخار ما رزمندان دوران دفاع مقدس هم همراهی با ایشان بود، که هرکس خاطری ازاین استوره ومجاهد نستوه داشته و دارد.که من هم بی‌نصیب نبوده‌ام. افتخار می‌کنم، که اولین حکم اغاز مسئولیتم را بعنوان مسئول روابط عمومی ستاد تبلیغات جنگ در دوران دفاع مقدس از ایشان داشته و تاز مان ارتحالش بعنوان سربازی کوچک به آن پدرمعنوی مشاوره می‌دادم.

در این پیام آمده است: آن عزیز سفر کرده قامت رعناى گفتمان آزادى خواه و معتدل در جامعه افراط زده ماست.او معنای واقعی اعتدال رابه ما آموخت.او گفتمان نه افراط ونه تفریط رادرپیشروی ماترسیم نمود.

فقدان آیت الله هاشمى نه تنها درگذشت استوانه محکم خردورزى بود بلکه فقداکثر خوبى‌هایى است که از امام براى ما به یادگار مانده بود.ایمان وى به مردم این سرزمین و انتخاب صحیح ایشان و امید به آینده درخشان این سرزمین براى هر آشناى وى ملموس بود وبهترین شاهد براى این مدعا حضور چندین‌باره وى در عرصه‌هاى مختلف انتخابات و کسب رأى از مردم ایران است.

این پیام می‌افزاید: هاشمى در میان ما زنده است، با ما خواهد ماند و در جان و روان ایران جریان خواهد داشت چرا که به فرموده امام خمینی( ره) هاشمى زنده است چون نهضت زنده است. اینجانب ازطرف خود و همه احزاب و تشکل‌های عضو خانه احزاب ایران این مصیبت بزرگ و جان‌کاه را به آحاد به محضر حضرت ولی‌عصر( عج)، مقام معظم رهبرى وخاندان آن بزرگوار به ویژه فرزندان ارجمند و همسر مقاوم و مجاهدشان و به همه دوستداران این مرز وبوم تسلیت عرض نموده و براى ان روح بزرگ و روح امام خمینی و شهیدان، علو درجات را مسئلت دارم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر