کد خبر: 112993
A

نوری قزلجه: با تفکر افرادی که می‌گویند برجام را دور بیندازید نمی شود مملکت را اداره کرد

نماینده مجلس یازدهم گفت: ما باید مسائل مورد اختلاف خود را با جامعه بین‌المللی حل کنیم چرا که اداره بهتر کشور با این رویکرد امکان‌پذیر است. با تفکر افرادی که می‌گویند برجام را دور بیندازید یا ولش کنید نمی‌شود مملکت را به جلو هدایت کرد.

نوری قزلجه: با تفکر افرادی که می‌گویند برجام را دور بیندازید نمی شود مملکت را اداره کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم درباره شیوه برخورد دولت رئیسی با مذاکرات برجامی گفت: آقای رییسی در خصوص برجام باید یک تصمیم انقلابی، مهم و البته شجاعانه بگیرد. به باور من، دولت جدید پس از روی کار آمدن متوجه خواهد شد که باید مسیر مذاکره برای احیای برجام را ادامه دهد.

وی افزود: ما باید مسائل مورد اختلاف خود را با جامعه بین‌المللی حل کنیم چرا که اداره بهتر کشور با این رویکرد امکان‌پذیر است. با تفکر افرادی که می‌گویند برجام را دور بیندازید یا ولش کنید نمی‌شود مملکت را به جلو هدایت کرد.

نوری تصریح کرد: دولت جدید وقتی سکان امور را به دست بگیرد و با واقعیت‌ها روبرو شود مجبور می‌شود تصمیم‌های واقعی و منطقی اتخاذ کند. روند مذاکره در دولت‌های یازدهم و دوازدهم روش درستی بود و باید ادامه پیدا کند و حتی معتقدم در دولت آقای رییسی باید سرعت این موضوع هم به‌مراتب بیشتر از گذشته شود./ رویداد24

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر