کد خبر: 113001
A

ادعای سایت محفل خاص امنیتی درباره اعتراضات خوزستان/ مسئول خون‌های ریخته‌شده در اَهواز «مصطفی تاجزاده» است

یک سایت نزدیک به محفل خاص امنیتی نوشت: مسئول و پاسخگوی خون رزمندگان مظلوم ناجا و چند شهروندی که با تیر منافقین در اغتشاشات خوزستان کشته شدند؛ خیلی وقت است که مشخص شده و به نظر می‌رسد آقای تاجزاده دست را پیش گرفته‌اند که پس نخورند! مسئول این قضایا کسی نیست جز شخص آقای تاجزاده و دوستان ستادی ایشان که یک گزینه ناکارآمد را در دو انتخابات 92 و 96 در دامن رأی مردم گذاشتند.

ادعای سایت محفل خاص امنیتی درباره اعتراضات خوزستان/ مسئول خون‌های ریخته‌شده در اَهواز «مصطفی تاجزاده» است

به گزارش دیده بان ایران؛ یک سایت نزدیک به محفل خاص امنیتی با انتشار گزارشی درباره اعتراض مردم خوزستان به معضل بی آبی طی یک هفته گذشته با طرح یک ادعای عجیب این موضوع را به مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب که این روزها در خصوص مسائل روز صحبت می کند مرتبط کرده است! 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این ارگان رسانه ای که نزدیک به یک محفل خاص با رویکردهای امنیتی است نوشت؛ "مصطفی تاجزاده" فعال اصلاح‌طلب و کسی که گفت اغتشاشات آبان 98 با خشونت بیشتری تکرار خواهد شد؛ اخیراً در یک توییت با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب پیرامون مشکلات خوزستان؛ نوشت:

"حالا که مردم ناراحتیشان را بروز دادند و اظهار کردند، هیچ گله‌ای نمی‌شود از مردم داشت. " رهبر در سخنان امروز خود حق اعتراض مردم خوزستان در روزهای اخیر را به‌رسمیت شناخت. حال باید روشن شود چه کسی مسئول و پاسخگوی خون‌های ریخته‌شده تا امروز است؟

مشرق نیوز می نویسد: مسئول و پاسخگوی خون رزمندگان مظلوم ناجا و چند شهروندی که با تیر منافقین در اغتشاشات خوزستان کشته شدند؛ خیلی وقت است که مشخص شده و به نظر می‌رسد آقای تاجزاده دست را پیش گرفته‌اند که پس نخورند! مسئول این قضایا کسی نیست جز شخص آقای تاجزاده و دوستان ستادی ایشان که یک گزینه ناکارآمد را در دو انتخابات 92 و 96 در دامن رأی مردم گذاشتند.

اکنون آیا روا نیست که با این سابقه نتیجه بگیریم آقای تاجزاده و دوستان ایشان که سال‌هاست به دنبال ایجاد فتنه اقتصادی هستند؛ هم‌اکنون برای کم‌آبی و حوادث خوزستان عزیز سجده شکر! به جا می‌آورند!؟

تاجزاده و امثال تاجزاده طی 11 سال گذشته در بحث "سیاه‌نمایی" و کتمان خدمات و توانمندی‌های نظام اسلامی در مقابل مردم نیز فجایع بزرگی را رقم زدند.

چه اینکه همین افراد هستند که به مردم عزیز خوزستان نمی‌گویند جمهوری اسلامی که در دوران جنگ توانست 100 کیلومتر ریل راه‌آهن را طی 100 روز در خوزستان بسازد؛ طبیعتا برای یک لوله‌گذاری ساده به منظور آبرسانی به مناطق کم‌آب خوزستان هیچ مشکلی ندارد... البته اگر برخی مدیران شیشلیک‌خور و هواخواه اغتشاش که توسط اصلاح‌طلبان روی کارآمده‌اند، بگذارند...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر