کد خبر: 113104
A

نماینده خمینی شهر باردیگر خواستار برخورد دادستان با دولت شد/ نقدعلی: دولت فعلی بدنبال فشار به مدیران دولت بعدی است

نماینده خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به گرانی‌‌های اخیر کالاهای اساسی، خواستار ورود دادستانی و نهادهای امنیتی به این موضوع شد.

نماینده خمینی شهر باردیگر خواستار برخورد دادستان با دولت شد/ نقدعلی: دولت فعلی بدنبال فشار به مدیران دولت بعدی است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره شائبه‌های مختلف درباره گرانی‌های اخیر در روزهای پایانی دولت حسن روحانی اظهار داشت: تصمیمات خلق‌الساعه و دقیقه 90 بخش‌های مختلف دولت بار گرانی‌ اجناس و کالاها که حتی تعداد زیادی از آنها از کارشناسی لازم برخوردار نیست در راستای برهم ریختن نظم و آرامش جامعه دنبال می‌شود و به نظر می‌رسد عده‌ای می‌کوشند مدیران دولت آیت‌الله رئیسی پیش از آغاز فعالیت‌شان با اضطراب کارشان را آغاز کنند.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس اظهار داشت: مردم، حسن روحانی و دولتش را کاملاً شناخته‌اند و قطعاً امید زیادی به دولت سیزدهم دارند و همگان هم می‌دانند تلاش‌های معدود افرادی که با مردم فاصله زیادی در دولت دوازدهم دارند نمی‌توانند آرامش جامعه را به هم بریزند.

نقدعلی عنوان کرد: مردم بایستی صبوری کرده و چند روز پایانی دولت حسن روحانی را هم تحمل کنند که ان‌شاءالله خداوند راه فرج را مقابل مردم ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: به نظر می‌رسد که بایستی نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی و اطلاعاتی ضمن افزایش هوشیاری‌های لازم در اثرگرانی‌های اخیر که در پایان روزهای پایانی عمر دولت دوازدهم و آغاز فعالیت دولت سیزدهم‌ از سوی عده‌ای دنبال شده و اجرا می‌شود را رصد کرده و مانع آن شوند. همچنین به نظر می‌رسد که بایستی گزارش‌های لازم از تأثیرات گرانی‌های اجناس و کالاها که در ابتدای سال 1400 اعمال شد هم تهیه شود و اگر گرانی‌های اخیر امکان لغو مجوز در دولت آتی را دارد مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است حجت الاسلام نقدعلی روز گذشته هم در ارتباط با مذاکرات وین خواستار دخالت دادستان کل شده بود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر