کد خبر: 113105
A

ادعای خبرگزاری نزدیک به سپاه درباره تصویر آب خورد یک پیرزن از گودال/ این زَن در هر خانه ای را می زد به او آب می دادند

خبرگزاری فارس درباره انتشار یک تصویر جنجالی از آب خوردن یک پیرزن از گودال وسط خیابان واکنش نشان داد.

ادعای خبرگزاری نزدیک به سپاه درباره تصویر آب خورد یک پیرزن از گودال/ این زَن در هر خانه ای را می زد به او آب می دادند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس، با انتشار گزارشی درباره حوادث اخیر خوزستان و اخبار و تصاویر غیرمرتبط در رابطه با اعتراضات اخیر این استان نوشت:

در همین مسئله خوزستان دیدیم تصویری از یک پیرزن، در حال نوشیدن آب از یک گودال وسط خیابان، به صورت گسترده منتشر شد، تصویری که دل خیلی ها را به درد آورد، برخی از ما هم ممکن است این تصویر را به اشتراک گذاشته باشیم. بعد از مدتی مشخص شد این تصویر سالها پیش گرفته شده و اصلا ربطی به مسائل امروز خوزستان ندارد و بعد از دستکاری در چنین روزی منتشر شده! دقیقا مشخص نیست این تصویر با چه هدفی گرفته شده و زنی که در عکس می بینیم با چه هدفی چنین اقدامی را انجام می دهد، ولی مطمئنا پیرزن اگر تشنه هم بوده و حتی اگر پول تهیه آب معدنی را نداشته، درِ هر خانه و مغازه ای را می‌ زد می‌توانست به اندازه رفع تشنگی آب تهیه کند، مطمئنا در کم آبی ‌ترین شرایط ممکن هم مردم خونگرم خوزستان کسی را تشنه از در خانه خود را رد نمی کنند.

 

 

به هر حال این تصویر با هر هدفی گرفته شده بود، در چنین شرایطی موجب ناراحتی مردم می‌شود و برخی بدون اینکه تحقیق لازم را داشته باشند با هشتک ‌ها و محتواهای مختلف آن را به اشتراک می‌گذارند. حتی می بینیم برخی از اساتید دانشگاه و دانشجویان هم که جزو قشر نخبه جامعه هستند بدون تحقیق تصویر را منتشر می‌کنند و درباره‌اش مطالب و نکات بسیاری می‌نویسند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر