کد خبر: 113112
A

فرمانده نیروی زمینی ارتش: استفاده از نیروهای جهادی و انقلابی در ارتش از مطالبه‌های رهبری است/ هر دشمنی بخواهد به مرزهای ما نزدیک شود را از فاصله ۴۰ کیلومتری می زنیم!

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نزاجا گفت: ارتش از هر لحاظ در آمادگی کامل قرار دارد و از فاصله ۴۰ کیلومتری، هر دشمنی بخواهد به مرزهای ما نزدیک شود با کوبنده‌ترین حملات ما مواجه می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: استفاده از نیروهای جهادی و انقلابی در ارتش از مطالبه‌های رهبری است/  هر دشمنی بخواهد به مرزهای ما نزدیک شود را از فاصله ۴۰ کیلومتری می زنیم!

به گزارش دیده بان ایران؛ امیر حاجیلو فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا گفت: استفاده از نیروهای جهادی، میدانی و انقلابی در ارتش از مطالبه‌گری‌های رهبری است.

وی افزود: ماموریت نیروی زمینی ارتش در دفاع از این آب و خاک و حفظ امنیت، ترجمه آیات قرآن کریم است.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقتدار امروز ارتش،تاکید کرد: ایران اسلامی یک جزیره باثبات در منطقه است، به دلیل این اقتدار و توانایی و آمادگی نیروها، دشمن همواره از مرزهای ما فاصله گرفته است.

امیر حاجیلو تصریح کرد: ارتش از لحاظ دانش نظامی در سطح بالایی است و برخی از کشورها در حوزه ساماندهی نظامی از ارتش ایران الگو می‌گیرند.

وی ادامه داد: ارتش جهموری اسلامی ایران از هر لحاظ در آمادگی کامل قرار دارد و از فاصله ۴۰ کیلومتری، هر دشمنی بخواهد به مرزهای ما نزدیک و یا قصد هر گونه تعرض داشته باشد با کوبنده‌ترین حملات ما مواجه خواهد شد از این رو دشمن این واقعیت را به خوبی درک کرده و همواره از ما فاصله گرفته است.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش امروز گوش به فرمان رهبری برای هرگونه عملیات در هر نقطه از خاک ایران اسلامی آماده است و به دشمنان این مرز و بوم اجازه هیچ حرکتی را نخواهد داد.

فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا خاطرنشان کرد: تمام ارتشیان ما در هر رده‌ای با آموزش‌های مختلف تاکتیکی که دیده‌اند لرزه به اندام دشمنان خواهند نشاند و برای دفاع از کیان اسلامی از جان خود خواهند گذشت.

کامیل کریمیان فرماندار سقز هم اظهار داشت: ارتش در شهرستان سقز در کنار حفاظت از این آب و خاک و مامورستی های اصلی راستای خدمت‌رسانی به مردم و یاری‌رسانی در سیل، زلزله، کرونا و نبرد بیولوژیک با ویروس منحوس از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی نیروهای تیپ ۲۲۸ سقز را افرادی توانمند برشمرد و از فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش خواست تا زمینه ارتقای آنان فراهم شود.

ماموستا سیدحسین حسینی امام جمعه سقز نیز در این مراسم با بیان اینکه ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهایی پیرو رهبری هستند گفت: این نیروها برای حفاظت از آب و خاک کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

گفتنی است، در این مراسم از شیرعلی امیدی سرپرست مجموعه فرماندهی تیپ ۲۲۸ ارتش سقز تقدیر و عباس جمشیدی به عنوان فرمانده جدید این تیپ در سقز معرفی شد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر