کد خبر: 113133
A

دریادار حبیب‌الله سیاری: برای آب‌رسانی وارد خوزستان شده‌ایم

سیاری با بیان اینکه ارتش وارد خوزستان شده تا بخشی از مشکلات برطرف شود، گفت: اقدامات ارتش در سیستان و بلوچستان نیز رضایت مردم را در پی داشت.

دریادار حبیب‌الله سیاری: برای آب‌رسانی وارد خوزستان شده‌ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم پانزدهمین دوره رزم مقدماتی کارکنان وظیفه نخبه کشور که در مرکز شهدای ۰۱ نیروی زمینی ارتش برگزار شد، درباره امنیت مرز‌های کشور اظهار کرد: امروز مرز‌های کشور در امنیت کامل است و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطقی که استقرار دارد با تمام امکاناتی که باید در آن محل به کار بگیرد در زمین، دریا و هوا آمادگی دفاع از مرز‌های کشور را دارد.

وی با تاکید بر اینکه توان رزمی ارتش بسیار بالاست، گفت: امروز ارتشی کاملاً آموزش‌دیده، با مهارت و با ایمان را همراه با تجهیزات متناسب با تهدیدات روز در اختیار داریم؛ چرا که با استفاده از علم و دانش به تجهیزات مناسبی دسترسی پیدا کرده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: در کنار آن در بحث مردم‌یاری تحت عنوان ارتش فدای ملت اقدامات ارزشمندی را به خصوص در بحث مبارزه با ویروس کرونا انجام داده‌ایم؛ از اسفند ۱۳۹۸ در بحث ایجاد نقاهتگاه‌ها و در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و کارکنان بهداشت و درمان ارتش و رفع آلودگی‌ها وارد شدیم و امروز در کنار همه اقداماتی که انجام شده، وارد بحث کمک‌رسانی و سرعت دادن به واکسیناسیون شده‌ایم؛ بدین ترتیب که مراکز متعددی را در این زمینه تجهیز کرده و در تهران چندین ایستگاه را برقرار کردیم که تاکنون حدود ۱۲۰ ایستگاه برقرار شده است؛ البته سرعت دادن به واکسیناسیون بستگی به میزان واکسنی دارد که وزارت بهداشت تامین می‌کند.

وی ادامه داد: یک ایستگاه خودرویی در دژبان ارتش و یک ایستگاه خودرویی در هوانیروز ایجاد شده است. به استان‌ها هم اعلام کردیم هر جا که لازم باشد، ارتش آمادگی دارد تا ضمن انجام خدمات قبلی در مقابله با شیوع بیماری در بحث واکسن هم اقداماتی را انجام دهد.

دریادار سیاری گفت: در سیستان و بلوچستان بنا به تدبیر و دستور فرمانده کل ارتش، نیروی زمینی در آنجا مستقر شد و با ایجاد بیمارستان صحرایی و امکانات آبرسانی و بهداشتی به کمک مردم آن منطقه در ابعاد مختلف شتافت. امروز اقدامات ارزشمند ارتش در آن منطقه موجب رضایت مردم شده است. افتخار ما این است در جا‌هایی که مردم نیاز به کمک دارند، کمک کنیم؛ همانطور که در بحث آبرسانی به خوزستان با امکانات خود وارد شدیم تا بتوانیم اندکی از مشکلاتی را که به خاطر آب به‌وجود آمده است، حل کنیم./ yjc

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر