کد خبر: 113226
A

رضایی کوچی: برخی در مجلس انقلابی برای مطرح کردن خود «طرح» می دهند

نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت که باید مجلس انقلابی برای گرانی نان، خودرو و سیمان و قطعی آب و برق جلسه تشکیل دهد نه طرحی را بررسی کند که امکان رسیدگی آن در چند ماه دیگر هم وجود داشت.

رضایی کوچی: برخی در مجلس انقلابی برای مطرح کردن خود «طرح» می دهند

به گزارش دیده بان ایران؛ جلال رشیدی کوچی در جلسه علنی امروز( دوشنبه) و در جریان بررسی جزییات طرح دو فوریتی الزام دستگاه‌های اجرائی جهت پاسخگوئی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان در اخطاری اظهار کرد: در حال حاضر مردم با گرانی های فزاینده دست و پنجه نرم می کنند، یک روز نان گران می شود و روز دیگر سیمان و خودرو، در این شرایط مجلس طرح هایی را بررسی می کند که دردی از مردم دوا نمی کند.

وی ادامه داد: چرا در مجلس طرح هایی که توانایی حل مشکلات مردم را دارد مورد بررسی قرار نمی گیرد؟ چرا طرحی برای مقابله با گرانی ها بررسی نمی کنیم که کمر مردم را خرد کرده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بررسی کنید که این روزهای پایانی دولت چه بر سر مردم آمده است؟، صرف اینکه وزیری در مجلس آید و به او کارت زرد بدهیم دردی دوا نمی شود، مردم انتظار دیگری از مجلس انقلابی دارند.

رشیدی کوچی اضافه کرد: دقایق حساسی از کشور صرف طرح هایی می شود که هدف برخی از بیان آن مطرح کردن خود است، حال اینکه مردم در ابتدایی ترین مسائل و مشکلات خود مانده اند و این طرح ها هم کمکی به آن ها نمی کند. باید مجلس انقلابی برای گرانی نان، خودرو و سیمان و قطعی آب و برق جلسه تشکیل دهد نه طرحی را بررسی کند که امکان رسیدگی آن در چند ماه دیگر هم وجود داشت.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با وارد دانستن این اخطار گفت: تنها راه حل این موضوع اصلاح آیین نامه است، لذا درخواستم از کمیسیون آیین نامه این است که با بررسی طرحی این فرایند را اصلاح کرده و نمایندگان مجلس هم همراهی کنند چون از موضوعات اساسی مجلس است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر