کد خبر: 113351
A

حبیب الله بور بور: حضور پایداری‌ها در دولت رئیسی پشیمانی به باور می‌آورد/ مردم که به جبهه پایداری رای نداده اند/ کسانیکه تا روز آخر با احمدی نژاد و مشایی بودند صلاحیت حضور در کابینه را ندارند

یک فعال سیاسی اصولگرا پایداری‌ را زاییده فکر احمدی نژاد خواند و گفت: کسانی که تا روز آخر با آقای احمدی نژاد و مشایی بودند نباید در کابینه باشند چون اگر این اتفاق بیفتد حتما آنها همدست احمدی نژاد خواهند بود و کاری خواهند کرد که بعدا آقای رئیسی پشیمان خواهد شد.

حبیب الله بور بور: حضور پایداری‌ها در دولت رئیسی پشیمانی به باور می‌آورد/ مردم که به جبهه پایداری رای نداده اند/ کسانیکه تا روز آخر با احمدی نژاد و مشایی بودند صلاحیت حضور در کابینه را ندارند

به گزارش دیده بان ایران؛ گرچه هنوز لیست اعضای کابینه دولت سیدابراهیم رئیسی رسما منتشر نشده است اما قرائن و شواهد از آن حکایت می کند که پایداری‌ها چهره شاخصی در میان دولتمردان آینده ندارند، از این رو برخی معتقدند «شاید پایداری نخستین گروه اصولگرا باشد که منتقد دولت رئیسی شود»

حبیب الله بور بور  درباره نگاه پایداری به عدم حضور نیروهایش در دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: تا رسما اعضای کابینه معرفی نشوند شاید صحبت درباره این مسئله تنها اظهارنظر شخصی باشد. ما معتقدیم دست آقای رئیسی باید باز باشد تا هر کسی را برای همکاری مناسب می داند، انتخاب کند. 

وی با بیان اینکه آقای رئیسی باید کابینه کارآمد، جوان و پرکار و بدون وابستگی به جریان انحراف را تشکیل دهد تا بتواند موفق شود، گفت: کسانی که تا روز آخر با آقای احمدی نژاد و مشایی بودند نباید در کابینه باشند چون اگر این اتفاق بیفتد حتما آنها همدست احمدی نژاد خواهند بود و کاری خواهند کرد که بعدا آقای رئیسی پشیمان خواهد شد. 

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، پایداری‌ را زاییده فکر احمدی نژاد خواند و یادآور شد: تا حالا هیچ کدام اظهار نظر درباره احمدی نژاد نکردند، از آقای محصولی که تأمین کننده منابع جبهه پایداری است تا دیگرانی که به این مجموعه خط می دهند، شامل این موضوع می شوند. 

وی ادامه داد: انتظارات از دولت آقای رئیسی خیلی بالاست، مردم به دلیل ناامیدی از دولت آقای روحانی به آقای رئیسی رأی دادند، آنها به پایداری رأی ندادند. شاید چند نفری از جبهه پایداری مدافع آقای رئیسی باشند ولی تفکر غالب بر این مجموعه احمدی نژادی است. احمدی نژاد کسی است که اصولگراها او را انتخاب کردند اما او بزرگترین ضربه را به نظام و اصولگرایی زد، همان طور که آقای روحانی ضربه بزرگی به اصلاح طلبان زد بنابراین به نظر می آید که آقای رئیسی باید خیلی حساب شده عمل کند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حبیب الله بور بور فعال سیاسی اصول گرا به نامه نیوز گفت: اگر پایداری ها در دولت آقای رئیسی نباشند هیچ اتفاقی نمی افتد. کسانی که تا روز آخر با احمدی نژاد و مشایی کنار آمدند صلاحیت همکاری در دولت انقلابی را ندارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر