کد خبر: 113388
A

حسین زهی: در وزارت صمت، باندهای مافیایی وجود دارند

یک عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان نسبت به شیوع دوباره بیماری کرونا در این استان ابراز نگرانی و از رئیس جمهور انتقاد کرد.

حسین زهی: در وزارت صمت، باندهای مافیایی وجود دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ اسماعیل حسین زهی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت اپیدمی کرونا در استان سیستان و بلوچستان بدتر از گذشته نشده است. نبود زیرساخت‌های مناسب، نبود تخت بستری، پرنسل درمانی و نبود دارو بر این فاجعه دامن زده است.

این عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس با بیان اینکه وظیفه هر دولت تأمین آب و برق است، گفت: در انتخابات رایزنی‌های مختلفی انجام شد تا مردم پای صندوق‌ رأی حاضر شوند. خوشبختانه در بعضی حوزه‌ها بالای ۹۰ درصد مشارکت داشتیم اما متأسفانه دولت بخش‌ها و روستاها را فراموش کرده و صرفا به مراکز استان توجه می‌کند. دولت نباید از همراهی و سکون مردم سوء استفاده کند.

نماینده مردم خاش در مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش قیمت سیمان و سایر مصالح ساختمانی انتقاد کرد و مدعی شد: در وزارت صمت، باندهای مافیایی وجود دارند که قیمت‌ها را سر به فلک می‌کشانند.

وی همچنین خطاب به وزیر کشور گفت: در استخدام‌های اخیر در استان، قانون جای خود را به رابطه داده است.

حسین زهی در پایان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش با استناد شاخص‌های کمی و کیفی آموزش در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آیا در جریانید که بالای ۱۱ هزار کمبود معلم  و ۱۰۰ هزار جا مانده از تحصیل در منطقه ما وجود دارد؟

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر