کد خبر: 113408
A

نشریه سپاه: این قانون مجلس بود که آمریکا را مجبور به بازگشت به برجام کرده است

نشریه داخلی سپاه با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهوری درباره قانون اقدام راهبردی مجلس و جلوگیری از رسیدن به نتیجه در مذاکرات وین ضمن دفاع از قانون مجلس انقلابی نوشت: کاهش تعهدات ایران، مطابق قانون مجلس و مصوبات شورای عالی امنیت ملی بود که آمریکا را مستأصل و مجبور به بازگشت به برجام کرده است و شرط موفقیت در ادامه مسیر، اصرار بر خواسته‌های به‌حق در مذاکره است.

نشریه سپاه: این قانون مجلس بود که آمریکا را مجبور به بازگشت به برجام کرده است

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه داخلی سپاه با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهوری درباره قانون اقدام راهبردی مجلس و جلوگیری از رسیدن به نتیجه در مذاکرات وین ضمن دفاع از قانون مجلس انقلابی نوشت:

حل مشکلات از طریق مذاکره اقدامی پسندیده است، البته شرط موفقیت در مذاکره نیز دستان پر مذاکره‌کننده است. تا زمانی که جمهوری اسلامی در برابر خروج امریکا از برجام و بی‌عملی غربی‌ها واکنشی از خود نشان نداده بود، امیدی به گرفتن دستاورد در مذاکرات نبود؛ طی مدت بیش از یک سال از خروج آمریکا از برجام، گفت‌وگوها بین سایر اعضای باقی‌مانده در برجام و ایران به‌منظور تأمین منافع کشورمان در سطوح مختلف، منجر به هیچ نتیجه ملموسی نشد و طرح‌ها و پیشنهادات صرفاً بر روی کاغذ باقی ماند.

از زمانی که جمهوری اسلامی ایران کاهش تعهدات برجامی را در دستور کار قرار داد، طرف غربی به این نتیجه رسید که ادامه روند فعلی به ضرر آن‌ها خواهد بود؛ بنابراین با جدیت بیشتری به میز مذاکره بازگشتند تا ایران را متقاعد به بازگشت به تعهدات برجامی‌کنند.

واقعیت آن است که کاهش تعهدات ایران، مطابق قانون مجلس و مصوبات شورای عالی امنیت ملی بود که آمریکا را مستأصل و مجبور به بازگشت به برجام کرده است و شرط موفقیت در ادامه مسیر، اصرار بر خواسته‌های به‌حق در مذاکره است. راهکار حل مشکلات، آن‌طوری که رئیس‌جمهور می‌گوید، صرفاً در ملاقات با کدخدا نیست. اگر توان و حمایت داخلی نباشد، کدخدا جواب سلام ما را هم نمی‌دهد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر