کد خبر: 113480
A

آخرین انتقادهای «رهبر انقلاب» از حسن روحانی/ آیت‌الله‌خامنه‌ای: در این دولت معلوم شد اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد

رهبر انقلاب فرمودند: هم هرجایی که کارهایتان را منوط کردید به غرب ناموفق ماندید، هرجایی که بدون اعتماد به غرب، خودتان قد علم کردید و حرکت کردید،‌ موفق شدید.

آخرین انتقادهای «رهبر انقلاب» از حسن روحانی/ آیت‌الله‌خامنه‌ای: در این دولت معلوم شد اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم فرمودند: دیگران باید از تجربه‌های شما استفاده کنند. یک تجربه را من به خصوص یادداشت کرده‌ام. حرفی است که من مکرر با شما و مردم تکرار کردم حالا هم همان حرف را تکرار می‌کنم. این تجربه عبارت است از بی‌اعتمادی به غرب. آیندگان باید از این تجربه استفاده کنند. در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد.

ایشان خاطرنشان کردند: غربی‌ها به ما کمک نمی‌کنند. هرجا بتوانند ضربه می‌زنند. جایی که ضربه نمی‌زنند آنجایی است که امکانش را ندارند. هرجا امکان داشتند ضربه زدند. این تجربه بسیار مهمی است. مطلقاً نبایستی برنامه‌های داخلی را به همراهی غرب موکول و منوط کرد. چون قطعاً شکست می‌خورد، قطعاً ضربه می‌خورد. شماها هم هرجایی که کارهایتان را منوط کردید به غرب ناموفق ماندید، هرجایی که بدون اعتماد به غرب، خودتان قد علم کردید و حرکت کردید،‌ موفق شدید. اینجور است دیگر. نگاه کنید کارکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم اینجوری است.  

رهبر انقلاب تاکید کردند: هرجا شما موضوعات را به توافق با غرب و با مذاکره با غرب و با آمریکا و این‌ها موکول کردید، آنجا ماندید، نتوانستید پیش بروید. چون آنها کمک نمی‌کنند دیگر، دشمن‌اند دیگر. هرجا شما از آنها قطع نظر کردید، خودتان راه افتادید از شیوه‌های مختلف هزار تا راه وجود دارد اینجور نیست که یک راه. نه راه‌های مختلف وجود دارد. انسان‌ها فکر کنند راه‌های گوناگونی برای زندگی شخصی و اجتماعی و مدیریتی پیدا خواهند کرد.

خبرتکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود....

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر