کد خبر: 113481
A
دیده بان ایران:

نیکزاد مدعی احترام گذاشتن به «دموکراسی» شد/ اعتراض نمایندگان مجلس به سخنان نماینده مخالف طرح ضداینترنت مجلس

پس از این اظهارات معین الدین سعیدی نماینده چابهار گفته بود «امروز روز خوبی برای مجلس نبود» تعدادی از نمایندگان به این نماینده مخالف طرح صیانت از فضای مجازی که به طرح ضد اینترنت مشهور شده حمله کردند؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس و خضریان نماینده تهران از آن جمله بودند.

نیکزاد مدعی احترام گذاشتن به «دموکراسی» شد/ اعتراض نمایندگان مجلس به سخنان نماینده مخالف طرح ضداینترنت مجلس

به گزارش دیده بان ایران؛ صبح امروز در حالیکه علی نیکزاد از تنفس مجلس خبر داده بود خبرگزاری ها از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران شبکه های اجتماعی که به طرح ضداینترنت مشهور شده است خبر دادند که پس از اتمام جلسه غیرعلنی نمایندگان نسبت به این طرح اعلام نظر کردند که در نهایت 121 نماینده به اصل هشتادو پنجی این طرح رای دادند.

معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس نخستین نماینده ای بود که پس از تصویب این طرح و  در جریان بررسی طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل «وزارت حمل و نقل» و «وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین»، نسبت به این موضوع اعتراض کرد و گفت که امروز روز خوبی برای مجلس نبود.

پس از این اظهارات بود که عده ای از نمایندگان به این نماینده مخالف طرح صیانت معترض شدند که علی نیکزاد و خضریان از جمله این افراد بودند.

علی نیکزاد ثمرین در پاسخ به این نماینده گفت: اینکه ما بگوییم امروز، روز بدی برای مجلس بود، حرف خوبی نیست. در جلسه غیرعلنی و طبق آیین نامه، همه موافقان و مخالفان صحبت کردند و بنابراین باید به رأی نمایندگان محترم حرمت قائل شد.  باید در دموکراسی بپذیریم که رأی نمایندگان برای مصوبات تعیین کننده است.

همچنین علی خضریان نماینده عضو جبهه پایداری مجلس هم در انتقاد از معین الدین سعیدی گفت: ما در این طرح به دغدغه رهبری توجه کرده ایم.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر