کد خبر: 113810
A
دیده بان ایران سانسور صحبت های روحانی درباره سرقت اسناد هسته ای را بررسی کرد؛

خبرگزاری فارس اظهارات «روحانی» را تغییر داد؛ ایلنا دستکاری کرد+عکس

حسن روحانی، صبح امروز در آخرین سخنرانی خود به عنوان رئیس جمهوری اظهاراتی را مطرح کرد که به نظر می رسد طی ساعات آینده حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.

خبرگزاری فارس اظهارات «روحانی» را تغییر داد؛ ایلنا دستکاری کرد+عکس

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن روحانی، صبح امروز در آخرین سخنرانی خود به عنوان رئیس جمهوری اظهاراتی را مطرح کرد که به نظر می رسد طی ساعات آینده حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.

خبرگزاری فارس در متن سخنانی که ابتدا اقدام به انتشار آن کرد از قول حسن روحانی نوشت: "اسرار را اسرائیلی ها از کشور خارج کردند و پیش ترامپ بردند و ترامپ هم از توافق خارج شد."(متن خبر اینجا)

متنی که ساعتی پس از انتشار به این شکل اصلاح شد:  اسراری را اسرائیلی ها بردند و پیش ترامپ بردند و ترامپ هم از توافق خارج شد. راست و دروغ آن اسناد هم گذشت. (تصویر زیر)

aa

این در حالی است که سایر خبرگزاری ها از همان ابتدا متنی متمایز با خبر فارس را منتشر کرده بودند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ به عنوان مثال خبرگزاری ایسنا در همین رابطه از قول رئیس جمهوری نوشت: "دی ۹۶ اولین علامت را به صهیونیست ها و ارتجاع منطقه داد که می شود برجام را بهم زد. اسنادی دروغ و راست اسرائیلی ها بردند و منتشر کردند و به ترامپ گفتند براساس این اسناد چیزی از برجام نمی ماند. راست و دروغ آن اسناد هم گذشت." (تصویر زیر)

WhatsApp Image 2021-08-02 at 1.41.56 PM

بیشتر بخوانید: «روحانی» سرقت اسناد هسته ای ایران توسط اسرائیل را تایید کرد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر