کد خبر: 113893
A

تاجگردون در گفت و گو با دیده بان ایران: حواس شورای انقلابی به دستمال کثیف باشد/ شهردار تهران نباید گماشته اشخاص باشد/ قالیباف به شهرداری بر می گردد چون در برخی موضوعات مهمتر از دولت است

غلامرضا تاجگردون، نماینده ادوار مجلس با اشاره به لابی های پر فشار گعده یاران قالیباف و برای شهرداری تهران گفت: منتخبان ششمین دوره شورای شهر تهران باید حواسشان به دستمال کثیف باشد و نگذارند مسیر تخلفات گذشته دوباره باز شود.

تاجگردون در گفت و گو با دیده بان ایران: حواس شورای انقلابی  به دستمال کثیف باشد/ شهردار تهران نباید گماشته  اشخاص باشد/ قالیباف به شهرداری بر می گردد چون در برخی موضوعات مهمتر از دولت است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شورای شهر ششم در روزهای آینده شهردار جدید خود را خواهد شناخت؛ غلامرضا تاجگردون، نماینده ادوار مجلس در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران گفت: شهرداری تهران یکی از نهادها و سازمان های مهم در کشور است. اعضای ششمین دوره شورای شهر باید به اعتماد عمومی توجه داشته باشند . شهرداری با سلامت اقتصادی و به دور از فساد انتخاب کنند. 

شهردار تهران آلودگی اقتصادی نداشته باشد

وی خاطرنشان کرد: منتخبان ششمین دوره شورای شهر سعی کند شهردار آینده تهران را خارج از جناح های سیاسی و آلودگی های اقتصادی انتخاب کند. باید فردی انتخاب کنند که وابسته به یک فرد خاص نباشد  چرا که بدترین حالت ممکن این است که گفته شود شهردار آدم و نیروی فلانی است. اگر گفته شود شهردار متعلق به یک جریان سیاسی است ایرادی ندارد اما اگر گفته شود که شهردار گماشته فلان چهره است خود به خود ناکارآمدی ها و تخلفات آن فرد متوجه شهردار می شود.

تاجگردون ضمن هشداربه اعضای شورای ششم تصریح کرد: شهروندان توقع دارند که منتخبان جدید شورای شهر به درخواست ها و مطالبات مردم توجه کنند. باید به پرونده های گذشته شهرداری تهران توجه شود. پس اینگونه نباشد که انتخاب اعضا به سمتی برود که گفته شود شهردار جدید آمده پرونده تخلفات گذشته را پنهان کند و یا آمده مسیر غلط گذشته را تکرار کند.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایشات رهبری نمی شود با یک دستمال کثیف شیشه را تمیز کرد. بنابراین منتخبان باید حواسشان به دستمال کثیف باشد. شهرداری تهران در حال حاضر یک شهرداری مسئله دار و کثیف نیست پس نباید به گذشته برگشت. 

این نماینده ادوار مجلس ضمن اشاره به تناقض در رفتار افراد مدعی فسادستیزی گفت: این افراد در حالی مدعی مبارزه با فساد و شفافیت در عملکرد هستند که افراد مورد حمایتشان مبرا از فساد و تخلف نیستند.

 شرط عدم حضور قالیباف در 1400 شهرداری تهران بود

تاجگردون با اشاره به تلاش محمدباقر قالیباف و هوادارانش برای بازگشت به بهشت، تصریح کرد: به عقیده من یکی از شرط های عدم حضور آقای قالیباف در انتخابات 1400 تسلط بر شهرداری تهران بود. بنابراین در حال حاضر در تلاش است که فرد مورد حمایت خود را به عنوان شهردار آینده تهران به اعضا تحمیل کند. چرا که هزینه کمتری برای او خواهد داشت. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا قالیباف اصرار دارد دوباره در شهردای نفوذ داشته باشد، گفت: به هرحال شهرداری در برخی از موضوعات حتی مهم تر از دولت است؛ بنابراین طبیعی است که الان تمام تلاش و لابی خودش را برای حضور فرد مورد حمایت خودش در شهرداری تهران بکند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر