کد خبر: 113917
A

واکنش روزنامه بذرپاش به سخنان روزگذشته رئیس دولت دوازدهم/ سخنان روحانی درباره سرقت اسناد هسته ای برای کشور «تبعات» خواهد داشت

روزنامه تندروی وطن امروز با اشاره به سخنان روزگذشته روحانی نوشت: اتخاذ چنین موضعی از جانب مقام رسمی کشور آن هم در سطح رئیس‌جمهور در تایید مواضع طرف اسرائیلی و آمریکایی از این به بعد در حکم مرجعیت‌بخشی به هر گونه ادعای کذب صهیونیست‌ها عمل خواهد کرد.

واکنش روزنامه بذرپاش به سخنان روزگذشته رئیس دولت دوازدهم/ سخنان روحانی درباره سرقت اسناد هسته ای برای کشور «تبعات» خواهد داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه تندروی وطن امروز وابسته به «مهرداد بذرپاش» با انتشار گزارشی تحت عنوان «فقط برو» ضمن انتقاد شدید از حسن روحانی به سخنان روز گذشته او در نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید نوشت:

سخنان عجیب و هزینه‌زای حسن روحانی درباره سرقت اسناد هسته‌ای که خلاف امنیت ملی کشور و بازی در زمین صهیونیست‌‌ها محسوب می‌‌شود غیرقابل قبول‌ترین بخش از اظهارات رئیس دولت را به خود اختصاص داد؛ سخنانی که می‌‌تواند دارای تبعاتی برای کشور در مرجعیت‌بخشی به ادعاهای کذب صهیونیست‌ها در پرونده‌سازی هسته‌ای علیه ایران به همراه داشته باشد. 

این روزنامه در ادامه نوشت: پس از آنکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی سال 97 در یک نمایش زنده تلویزیونی با اشاره به اینکه این رژیم سندهای متعددی را از داخل ایران به دست آورده و ادعا کرد کشورمان در صدد دستیابی به بمب اتم است، حسن روحانی که منتقدان برجامی را همنوا با اسرائیل و سعودی می‌خواند، در یک همنوایی آشکار با صهیونیست‌ها در بخشی از صحبت‌‌هایش گفت: «اسراری را اسرائیلی‌ها دزدیدند و پیش ترامپ بردند و ترامپ هم از توافق خارج شد. راست و دروغ آن اسناد هم گذشت». این اظهارات تلویحا مهر تاییدی بر ادعاهای هسته‌ای ایران‌هراسانه رژیم صهیونیستی است. 
اتخاذ چنین موضعی از جانب مقام رسمی کشور آن هم در سطح رئیس‌جمهور در تایید مواضع طرف اسرائیلی و آمریکایی از این به بعد در حکم مرجعیت‌بخشی به هر گونه ادعای کذب صهیونیست‌ها عمل خواهد کرد. رسمیت‌بخشی به سرقت اسناد هسته‌ای توسط اسرائیلی‌‌ها از داخل ایران توسط روحانی با یک مغالطه دیگر از سوی رئیس دولت است مبنی بر اینکه این سرقت منجر به خروج آمریکا از برجام شده است. 
این ادعای روحانی که اسراری را اسرائیلی‌ها دزدیدند و پیش ترامپ بردند که باعث شد آمریکا از توافق خارج شود در حالی است که خروج از توافق هسته‌ای از اصلی‌ترین شعارها و برنامه‌های کمپین انتخاباتی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 بود. 

در همین رابطه بخوانید:

«روحانی» سرقت اسناد هسته ای ایران توسط اسرائیل را تایید کرد

خبرگزاری فارس اظهارات «روحانی» را تغییر داد؛ ایلنا دستکاری کرد+عکس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر