کد خبر: 114050
A

انتقاد خبرگزاری نزدیک به سپاه به تکذیبیه چمران: انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران قطعی است

خبرگزاری نزدیک به سپاه به مصاحبه اخیر مهدی چمران رئیس شورای شورای شهر در خصوص عدم انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران واکنش نشان داد و نوشت: خبر از حداقل چهار منبع مستقل درون شورا به اطلاع ما و خبرنگاران رسیده و با توجه به امضای میثاق‌نامه اعضا مبنی بر تعهد به فرایند انتخاب شهردار نهایی شده است.

انتقاد خبرگزاری نزدیک به سپاه به تکذیبیه چمران: انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران قطعی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه به مصاحبه اخیر مهدی چمران  رئیس شورای شورای شهر در خصوص عدم انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران واکنش نشان داد و نوشت:  خبر از حداقل چهار منبع مستقل درون شورا به اطلاع ما و خبرنگاران رسیده و با توجه به امضای میثاق‌نامه اعضا مبنی بر تعهد به فرایند انتخاب شهردار نهایی شده است.

فارس تاکید کرد؛ گفتگوی چمران با برخی رسانه‌ها درباره عدم قطعیت این انتخاب نیز به دلیل لزوم رای‌گیری در صحن شورای‎شهر پس از مراسم تحلیف اعضاست که با توجه به امضای میثاق‌نامه و پایبندی اعضا برای رای اجماعی به گزینه منتخب در جلسات داخلی، انتخاب زاکانی در صحن شورا حتمی است.

اعضای شورای شهر پیش از این توافق کرده بودند که قبل از آغاز به کار رسمی جلسات شورا، در جلسات به هم فشرده با بررسی دقیق کارشناسی و مصاحبه با کاندیدها و رای‌گیری داخلی گزینه‎نهایی شهرداری را انتخاب و در صحن شورا همه ۲۱ عضو به صورت اجماعی به گزینه مشخص‎شده رای دهند.

دیده بان ایران هم در ساعت مقرر خبر انتخاب شهردار تهران به نقل از یک خبرنگار خود از شورا دریافت و آن را منتشر کرد؛ فلذا دلیل اظهارات اخیر مهندس چمران مشخص نیست؛ شاید اعضای شورا بر اساس میثاق نامه تصمیم گرفته اند در جلسه علنی همه به یک گزینه «اجماعی» یعنی علیرضا زاکانی رای دهند. 

بیشتر بخوانید: زاکانی شهردار تهران شد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر