کد خبر: 114173
A

انتقاد شدید سایت نزدیک به «مصطفی پورمحمدی» از شرایط کرونایی کشور/ مردم در حال مردن هستند ، چرا تعطیل نمی کنید؟

شاید ایران هرگز در بدترین شرایط هم چنین روزهایی را به خود ندیده بود. بیمارستان ها و مراکز درمانی پر است از مردمانی که بی پناه و سردرگم گرفتار کرونا شده اند و بار این بیماری آنچنان سنگین است که کادر زحمتکش درمان هم کمر خم کرده است. دارو کمیاب و در مواردی نایاب شده است. از پایتخت گرفته تا شهرهای دور ، روزگار بدی طی می شود.

انتقاد شدید سایت نزدیک به «مصطفی پورمحمدی» از شرایط کرونایی کشور/ مردم در حال مردن هستند ، چرا تعطیل نمی کنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت تحلیلی نامه نیوز نزدیک به مصطفی پورمحمدی و جامعه روحانیت مبارز با انتشار مطلبی ضمن انتقاد از عدم تعطیلی کشور به دلیل اوج گرفتن موج پنجم بیماری کرونا نوشت:

شاید ایران هرگز در بدترین شرایط هم چنین روزهایی را به خود ندیده بود. بیمارستان ها و مراکز درمانی پر است از مردمانی که بی پناه و سردرگم گرفتار کرونا شده اند و بار این بیماری آنچنان سنگین است که کادر زحمتکش درمان هم کمر خم کرده است. دارو کمیاب و در مواردی نایاب شده است. از پایتخت گرفته تا شهرهای دور ، روزگار بدی طی می شود. این وسط سوال اساسی از مسئولان امر این است که با توجه به وضعیت فوق بحرانی و توصیه جدی حوزه بهداشت چرا تصمیم به لاک داون گرفته نمی شود؟ چند نفر دیگر از عزیزان ما باید از این دنیا بروند تا این تصمیم گرفته شود؟ آقایان مسئول در هر نهادی که قرار است چنین تصمیمی را بگیرند دست بجنبانند. باور کنید مردم متوجه مخاطرات احتمالا امنیتی و اقتصادی که نگرانی هایی را پدید آورده هستند. ما به عنوان رسانه صدای مردم در این مورد هستیم . لطفا بدون معطلی تصمیم به تعطیلی را اعلام کنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر