کد خبر: 114203
A

کدخدایی: بنده هم سخنگوی شورای نگهبان بودم، هم سخن‌نگو!

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه بنده هم سخنگوی شورای نگهبان بودم و هم سخن‌نگو، گفت: بنده در برخی موضوعات که باید نظر شورا اعلام می‌شد، صحبت کردم و در برخی موضوعات صحبت نمی‌کردم.

کدخدایی: بنده هم سخنگوی شورای نگهبان بودم، هم سخن‌نگو!

به گزارش دیده بان ایران؛ عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان در ابتدای نشست خبری گفت: امروز قرار است سخنگوی جدید شورای نگهبان صحبت کند و قاعدتاً من نباید در خدمت شما صحبت می کردم اما با اصرار دوستان خدمت رسیدم تا عرض سلام و ادبی و عرض خداحافظی داشته باشم.

وی در ادامه از همه خبرنگاران طلب حلالیت کرد و گفت: اگر جسارتی از طرف من شده، غیر عمد بوده است و اگر کوتاهی‌ای داشتم نسبت به قصور و تقصیرهایم طلب حلالیت می‌کنم. طحان نظیف از بنده شایسته تر است. خوشحالم وی را در این سمت می بینم. طحان نظیف در طول دو سال گذشته در حوزه رسانه ای به من کمک کرد. از دوستانم در اداره کل قوانین تشکر می‌کنم. مصوباتی که بنده در چند دقیقه بیان می‌کردم در این اداره تهیه می‌شد.

وی همچنین روز خبرنگار را به خبرنگاران حاضر در این جلسه تبریک گفت و اظهار داشت: بنده در نشست‌های خبری شورای نگهبان هم سخنگو بودم و هم سخن نگو. بنده در برخی موضوعات که باید نظر شورا اعلام می‌شد، صحبت کردم و در برخی موضوعات صحبت نمی‌کردم.

در پایان این مراسم هدیه ای از سوی خبرنگاران به کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان تقدیم شد./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر