کد خبر: 114236
A

پاسخ فرماندهان نظامی ارشد به تهدید اسراییل: ادعای حمله به کشتی اسراییلی جعلی است و به هر اقدام اسراییل جواب می‌دهیم

ابوالفضل شکارچی، سخن‌گوی ارشد نیروهای مسلح ایران، هم گفته: «امروز آمریکایی‌ها می‌گویند قطعاتی از پهپاد‌های ایران را از آب خارج کردند؛ آن‌ها این را سند می‌دانند، ولی در کدام آزمایشگاه تشخیص داده شده که آن‌ها متعلق به ایران است.

پاسخ فرماندهان نظامی ارشد به تهدید اسراییل: ادعای حمله به کشتی اسراییلی جعلی است و به هر اقدام اسراییل جواب می‌دهیم

به گزارش دیده بان ایران؛  ابوالفضل شکارچی، سخن‌گوی ارشد نیروهای مسلح ایران، هم گفته: «امروز آمریکایی‌ها می‌گویند قطعاتی از پهپاد‌های ایران را از آب خارج کردند؛ آن‌ها این را سند می‌دانند، ولی در کدام آزمایشگاه تشخیص داده شده که آن‌ها متعلق به ایران است.

تهیه سند جعلی کار چندان سختی نیست؛ چون صهیونیست‌ها ید طولایی در تهیه اسناد جعلی دارند و حتی ایجاد یک انفجار بر روی یک کشتی هم، کار سختی نیست.

راهبرد آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایجاد ناامنی است تا ایران‌هراسی را تشدید کنند.»

او افزوده: «اگر قرار باشد با دشمن تقابل کنیم مانند حمله به عین‌الاسد آن را صراحتاً اعلام می‌کنیم» اما افزوده: «نمی‌گذاریم صحنه نبرد پیرامون خودمان باشد.»

علی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه، هم درباره تهدید اسراییل به حمله به ایران گفته: «ایران امتحان پس داده و نیازی به آزمایش دوباره ندارد اگر دوست دارند، ایران را آزمایش کند.

می دانند با چه پاسخی روبه‌رو می‌شوند؛ ما هم قدرت و هم اراده به کارگیری از قدرت را داریم؛ بدانند که اگر بخواهند جسارتی بکنند، حتماً جواب سختی خواهیم داد و آنها چنین غلطی نخواهند کرد.»

صبح امروز هم مجید تخت روانچی، ناینده ایران در سازمان ملل  ادعای نقش داشتن ایران در حمله به کشتی اسراییللی را رد کرده و اسناد این ادعا را جعلی خواند و از شورای‌امنیت سازمان‌ملل خواست با «ماجراجویی اسراییل در منطقه برخورد کند.»

پنج‌شنبه گذشته، به یک کشتی تجاری اسراییلی در نزدیکی عمان با پهپاد حمله شد  و دو نیروی رومانیایی و بریتانیایی آن کشته شدند- آمریکا، بریتانیا، اسراییل و گروه هفت مدعی‌‌شده‌اند این حمله کار ایران بوده است./ روزآروز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر