کد خبر: 114274
A

نماینده مجلس: اسرائیل خودش هم می‌داند توان رویارویی با ایران را ندارد

علیرضابیگی گفت: اصل و اساس کار اسرائیل بر ترور و نفوذ بنا شده و اسرائیل و مقامات این رژیم خود به خوبی می‌دانند که توان رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

نماینده مجلس: اسرائیل خودش هم می‌داند توان رویارویی با ایران را ندارد

به گزارش دیده بان ایران، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل متکی به آمریکاست و اگرچه سعی دارد خود را یک بازیگر مستقل معرفی کند اما بدون اجازه آمریکا دست به اقدامی نمی‌زند.

وی افزود: از سوی دیگر پایه و اساس کار اسرائیل بر ترور و نفوذ بنا شده و این رژیم ماهیتا یک رژیم تروریستی است و برنامه‌ای برای رویارویی نظامی و عملیات نظامی ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صهیونیست‌ها و به ویژه مقامات این رژیم به خوبی می‌دانند که به هیچ وجه توانایی برای رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند و اگر هم اقدامی علیه کشور ما داشته‌اند، عملیات تروریستی بوده است.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به هیچ وجه توانایی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نداشته‌، ندارند و نخواهند داشت و اگر هم دست از پا خطا کنند و بخواهند اقدامی نظامی علیه ما داشته باشند، با پاسخ کوبنده‌ جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

وی افزود: همان طور که سردار حاجی زاده گفته‌اند؛ ما از توان نظامی بالایی برخورداریم و اراده استفاده از این توان نظامی را نیز داریم./ فارس

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر