کد خبر: 114382
A

زیدآبادی خطاب به حسین شریعتمداری: معجزه «لال شدن زبان دارها» را یادتان رفت ذکر کنید

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور نوشت: ظاهراً مدیر مسئول کیهان فراموش کرده است یک "معجزۀ" دیگرِی هم از آقای رئیسی ذکر کند و آن "لال شدن زباندارها"ست. بدین صورت که بسیاری از اصولگرایانی که در 8 سالۀ دولت حسن روحانی زبان‌شان بر سر دولت - به حق یا به ناحق - هشت متر دراز بود از این پس به کلی لال" می‌شوند چنانکه گویی زبانشان از بیخ و بن بریده شده است!

زیدآبادی خطاب به حسین شریعتمداری: معجزه «لال شدن زبان دارها» را یادتان رفت ذکر کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد زیدآبادی در یادداشتی به اظهارات اخیر حسین شریعتمداری که در مقاله امروز خود مدعی شده بود کسانی که قبلاً در قبال ضعف های مسئولان سکوت کرده بودند؛ اکنون «زبان دار» شده اند، واکنش نشان داده نوشت: مدیر مسئول کیهان نوشته است: «شفای لال‌ها» را باید یکی از معجزه‌ها و دستاوردهای بزرگ ایشان (ابراهیم رئیسی) دانست. آقای رئیسی در همین فاصله ۴ روزه ریاست خود بر جمهوری اسلامی ایران، بسیاری از اصلاحاتچی‌ها را که تا‌کنون زبانشان از انتقاد و اعتراض به پلشتی‌های ۲ ساله کرونا و ۸ ساله دولت آقای روحانی بسته بود، شفا داده و قفل زبانشان را باز کرده است!"

ظاهراً مدیر مسئول کیهان فراموش کرده است یک "معجزۀ" دیگرِی هم از آقای رئیسی ذکر کند و آن "لال شدن زباندارها"ست. بدین صورت که بسیاری از اصولگرایانی که در 8 سالۀ دولت حسن روحانی زبان‌شان بر سر دولت - به حق یا به ناحق - هشت متر دراز بود از این پس به کلی لال" می‌شوند چنانکه گویی  زبانشان از بیخ و بن بریده شده است!/ سایت دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر