کد خبر: 114398
A

هشدار عضو جامعه روحانیت مبارز به رئیسی/ سالک: افراد دارای محکومیت، ولو تبرئه شده هم نباید در کابینه شما حضور داشته باشند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: افراد دارای محکومیت و حاشیه ولو تبرئه شده باشند هم نباید در کابینه حضور داشته باشند زیرا آثار وضعیِ اجتماعی زیادی برای دولت سیزدهم به همراه دارد.

هشدار عضو جامعه روحانیت مبارز به رئیسی/ سالک: افراد دارای محکومیت، ولو تبرئه شده هم نباید در کابینه شما حضور داشته باشند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  در رابطه با نحوه گزینش و چینش کابینه دولت سیزدهم که به موجب آن علی رغم تحقق شعار دولت مردمی، مشکلات و کاستی‌های دولت یازدهم و دوازدهم ظاهر نشود، گفت: تشکیل کابینه دولت سیزدهم بر اساس برنامه‌هایی است که رئیسی در جلسات تنفیذ و تحلیف برای ملت ایران بیان کرد.

وی افزود: آقای رئیسی در حقیقت خط مشی انتخاب اعضای دولت و آینده خود را بر اساس برنامه‌ای که اعلام کرده است، دنبال می‌کند. رئیس‌جمهور در دو جلسه اخیر هیئت دولت کاستی‌ها را با صراحت عنوان کرده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت تصریح کرد: رئیسی پیش روی خود تورم ۴۴ درصدی، گرانی کالاها، معضلات متعدد ناشی از کسری بودجه، سررسید اوراق مشارکت و … را دارد که از طرف دولت گذشته به او تحمیل شده است.

سالک افزود: بنابراین برای برون رفت از این وضعیت، لازم است وزاری جهادی، کارآمد، سابقه‌دار و بدون حاشیه به میدان بیایند. اگر وزیری حاشیه و یا عنوان محکومیتی داشته باشد، حتی در همین حد به دولت رئیسی لطمه خواهد زد.

وی تاکید کرد: افراد دارای محکومیت و حاشیه ولو تبرئه شده باشند هم نباید در کابینه حضور داشته باشند زیرا آثار وضعیِ اجتماعی زیادی برای دولت سیزدهم به همراه دارد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در پایان گفت: امیدوار هستم دولت پیشنهادی رئیسی، یک دولت کارآمد، مبارز، متعهد و انقلابی باشد.

منبع: مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر