کد خبر: 114403
A

نشریه سپاه: احداث ۲۱۰۰ مدرسه و ۱۷۰۰ مسجد از دستاوردهای مهم «محمد مخبر» است

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: مدیریت محمد مخبر در طی این سال‌ها مدیریتی مردمی، جهادی، تحول‌گرا، چابک و فارغ از هرگونه جانب‌داری از گروه‌های سیاسی و صرفاً در راستای منافع مردم و همکاری با قوای سه‌گانه بوده است.

نشریه سپاه: احداث ۲۱۰۰ مدرسه و ۱۷۰۰ مسجد از دستاوردهای مهم «محمد مخبر» است

به گزارش دیده بدان ایران؛ نشریه اخبار روزانه سپاه نوشت: دیروز حکم انتصاب محمد مخبر به معاون اولی رئیس‌جمهور در رسانه‌ها منتشر شد.

محمد مخبر با حکم رهبر انقلاب در دو دهه اخیر ریاست ستاد اجرایی فرمان امام را بر عهده داشت و دستاوردهای دوره مدیریت وی به‌خصوص در سال‌های اخیر و ایام شیوع کرونا موردتوجه مردم و اقشار مختلف کشور قرار گرفت. از اقدامات تأثیرگذار مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام، تأسیس و راه‌اندازی بنیاد برکت، بنیاد احسان، موسسه دانش‌بنیان برکت و جهت‌دهی همه منابع و سرمایه‌گذاری‌های ستاد به مناطق محروم و روستایی و سرمایه‌گذاری زیربنایی برای «پیشرفت و محرومیت‌زدایی» در این مناطق و ورود به مباحث استراتژیک و حیاتی کشور بوده است.

در عرصه خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، از دستاوردهای گسترده دوره مدیریتی دکتر محمد مخبر می‌توان به مواردی همچون، ایجاد یک‌میلیون شغل در مناطق محروم و روستایی، احداث ۲۱۰۰ مدرسه، ۱۷۰۰ مسجد و مرکز فرهنگی، مشارکت در ساخت ۴۵ هزار واحد مسکن محرومین، ساخت ۱۲ بیمارستان و ۲۵۰ مرکز بهداشتی- درمانی در مناطق محروم، اهدای ۱۲ میلیون بسته معیشتی و بهداشتی به مناطق محروم در ایام کرونا، ساخت بزرگ‌ترین بیمارستان سیار کشور به وسعت ۳۰۰۰ مترمربع با ظرفیت ۱۱۰ تختخواب و ... اشاره کرد.

مدیریت محمد مخبر در طی این سال‌ها مدیریتی مردمی، جهادی، تحول‌گرا، چابک و فارغ از هرگونه جانب‌داری از گروه‌های سیاسی و صرفاً در راستای منافع مردم و همکاری با قوای سه‌گانه بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر