کد خبر: 114594
A

زاکانی: ناسزاها را به جان خریدم تا خدمت کنم

نماینده قم در مجلس، گفت: امروز احساس می‌کنم برای تغییر محل ماموریت در جبهه سخن می‌گویم؛ اتفاقی که هم تلخ است و هم شیرین؛ تلخ است چراکه از یک فرصت خدمتگزاری جدا می‌شوم و ان‌شاءالله شیرین خواهد بود که در فرصتی دیگر به خدمتگزاری مشغول می‌شوم.

زاکانی: ناسزاها را به جان خریدم تا خدمت کنم

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز (۲۳ مرداد) در دستور بررسی استعفای خود از کسوت نمایندگی به منظور حضور در جایگاه مدیریت شهرداری تهران، طی سخنانی گفت: طی ۱۲ سال نمایندگی مردم شریف تهران و یکسال خدمتگزاری مردم مهربان و صبور قم بارها پشت این تریبون قرار گرفتم، نطق سالانه و اضطراری، موافقت یا مخالفت با وزرا و یا استیضاح‌های نفس‌گیر هر کدام خاطره‌ای برای این همکار کوچک شما بوده است.

وی ادامه داد: امروز احساس می‌کنم برای تغییر محل ماموریت در جبهه سخن می‌گویم؛ اتفاقی که هم تلخ است و هم شیرین؛ تلخ است چراکه از یک فرصت خدمتگزاری جدا می‌شوم و ان‌شاءالله شیرین خواهد بود که در فرصتی دیگر به خدمتگزاری مشغول می‌شوم.

نماینده قم گفت: شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم است. جریان انقلاب در یک مقطع بی‌نظیر در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی و در مقابل انبوهی از کارهای فوری و اولویت‌دار است.

زاکانی در ادامه ابراز داشت: جریان انقلاب در مقابل انبوهی از کارهای فوری و اولویت‌دار قرار دارد و فرصت‌های مهمی در کنار مجلس و شوراها قرار دارد چراکه علیرغم نارضایتی مردم امیدواری زیادی به نیروهای انقلاب در قوای سه گانه و شوراها وجود دارد و آنچه مهم است ارتقای سرمایه اجتماعی نظام است. کاهش سرمایه اجتماعی در تهران بیشتر از سایر نقاط کشور زشتی خود را نشان داده که لازم است ارتقا آن پیوست قرار گیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبر حکیم انقلاب فرمودند تهران نماد آبادی و سبک زندگی در کشور و خط‌دهنده برای شهرهای سراسر کشور است، لذا از همه نمایندگان شریف ایران مدد می‌طلبم این برادر کوچک خود را یاری کنید تا با فعالیت جهادی و تکیه بر نخبگان بتوانیم الگویی از یک کلانشهر مطلوب در جهان اسلام ارائه نماییم و در گام دوم انقلاب در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی قدم برداریم.

زاکانی خاطرنشان کرد: اکنون برای اداره کلانشهر تهران انتخاب شده‌ام و از اعتماد اعضای شورای شهر تشکر می‌کنم اگر صلاح بدانید آماده خدمت‌رسانی در سنگر دیگر هستم و اگر مصلحت ندانید در مجلس شورای اسلامی و در کنار شما خواهم بود. امروز عرصه جهاد دیگری را پیش روی خودم می‌بینیم و ناسزاها را بر جان خریدم تا خدمت کنم.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر