کد خبر: 114603
A

چرا باید «زاکانی» شهرداری تهران را به نمایندگی مردم قم ترجیح دهد؟/ مگر نمی‌گویند قم قلب تپنده اسلام است خب در این قلب تپنده بمانید

نماینده مجلس یازدهم در مخالفت با استعفای نماینده قم اظهار داشت: نماینده قم، شهرداری تهران را به نمایندگی مردم قم ترجیح می‌دهند؟ مگر نمی‌گویند قم قلب تپنده اسلام است خب در قلب تپنده بمانند و خدمت کنند.

چرا باید «زاکانی» شهرداری تهران را به نمایندگی مردم قم ترجیح دهد؟/ مگر نمی‌گویند قم قلب تپنده اسلام است خب در این قلب تپنده بمانید

به گزارش دیده بان ایران؛ رضا باقری بنابی نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی امروز ۲۳ مردادماه مجلس شورای اسلامی در مخالفت با استعفای علیرضا زاکانی نماینده قم اظهار داشت: ما از بحث تخصص و تعهد چقدر ضربه دیده‌ایم؟ مگر افراد متخصص که هم متعهد و هم متخصص باشند کم داریم؟ 

وی با اشاره به انتخاب زاکانی توسط شوای شهر تهران اظهار داشت: ما افراد متخصص را باید به شهرداری و وزارتخانه‌ها بفرستیم؛ رزومه آقای زاکانی را با کسی که با ایشان برای تصدی کرسی شهرداری رقابت می‌کردند، مقایسه کنید، آقای حسینی استاد دانشگاه شریف، طراح اتوبان نیایش، پل صدر، بزرگراه امام علی، خطوط بی‌ارتی و… هستند. 

نماینده بناب تصریح کرد: چرا باید شهرداری تهران را وجه المصالحه مسائل سیاسی قرار دهیم مگر شورای قبلی این کار را نکرد و آسیب دیدند؛ افراد سیاسی را آوردند وقتی دیدند نشد آقای حناچی را آورند، باید افراد متخصص را در جایگاه خودشان قرار دهیم. 

وی با اشاره به نمایندگی زاکانی گفت: ایشان نماینده قم هستند، ما باید جوابگوی مردم شریف قم باشیم مگر نماینده قم بودن کمتر از شهردار بودن است؟ نماینده قم، شهرداری تهران را به نمایندگی مردم قم ترجیح می‌دهند؟ مگر نمی‌گویند قم قلب تپنده اسلام است خب در قلب تپنده بمانند و خدمت کنند. 

باقری ادامه داد: ایشان بیش‌از یکسال در مرکز پژوهش‌ها هستند که کارهایی را شروع کردند، مرکز پژوهشگاه از شهرداری تهران مهم‌تر است، چرا از جایگاه مشورتی برای نمایندگان دارد؛ درحالی که وقتی به شهرداری تهران می‌روند فقط برای شهر تهران تصمیم می‌گیرند، اگر جایگاه مرکز پژوهش‌ها مهم است بگذاریم آنجا بمانند و خدمات ارائه دهند. 

وی در پایان تصریح کرد: خواهش می‌کنم جایگاه تخصص و تعهد مد نظر داشته باشیم که مبادا موجب تخریب شود./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر