کد خبر: 114615
A

شهرداری تهران مهم‌تر از مجلس است؟

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: این که شهرداری تهران را از مجلس مهمتر بدانیم صحیح نیست.

شهرداری تهران مهم‌تر از مجلس است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه 23 مرداد 1400) پارلمان در مخالفت با درخواست استعفای زاکانی، گفت: آقای زاکانی یک شخصیت سیاسی ملی با سابقه طولانی است و اکنون رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس است ، بنابراین ضرورت ماندن وی در این سمت بسیار مهمتر از شهرداری تهران است.

وی افزود: البته همه ما می‌خواهیم او در مسئولیت‌های متفاوتی باشد، اما این بدان معنا نیست که باید به او اجازه دهیم از مجلس به شهرداری تهران برود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: ما در مورد بی تجربگی ، عدم تخصص و زمینه بی ربط صحبت نمی‌کنیم، اما این که شهرداری تهران را از مجلس مهمتر بدانیم صحیح نیست.

وحیدی ادامه داد: مجلس به وزیر کشور به دلیل انتخاب شهرداران غیر متخصص کارت زرد داد. چرا ما اکنون اصرار داریم در مجلس این کار را انجام دهیم؟ در شرایط سخت کنونی ما باید به مردم کمک کنیم.

وی بیان کرد: در واقع شوراها محلی برای خدمات عمومی به منظور ایجاد رفاه برای مردم است ؛ اگر مردم در زمان رای گیری برای اعضای شورا به شهرداران پیشنهادی رأی دهند، چنین انتخاباتی صورت نخواهد گرفت./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر