کد خبر: 114627
A

اشرف برجرودی: اصلاح طلبان دولت در سایه تشکیل بدهند

چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: دولت باید از تجارب کسانی که در قدرت نیستند ولی سابقه دارند و تجارب اصلح طلبان استفاده کند این شیوه به رشد و بالندگی کمک می کند و موجب می‌شود همه نسبت به سرزمین خود احساس تعلق خاطر داشته باشند.

اشرف برجرودی: اصلاح طلبان دولت در سایه تشکیل بدهند

به گزارش دیده بان ایران؛ «اشرف بروجردی»، چهره سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با  فاصله اصلاح طلبان از قدرت و روند ترمیم عقبه اجتماعی در این جریان گفت: قدرت بخشی از سیاست است؛ وقتی کار سیاسی می کنید تماما بر اساس قدرت نیست. اینکه شما به عنوان یک فرد سیاسی باید دغدغه جامعه داشته باشید دغدغه جامعه را داشتن، به معنی رصد کردن وقایع، حوادث و اتفاقات جامعه است.

او افزود: بخشی از این دغدغه ها در عرصه سیاست بروز و ظهور پیدا می کند. اصلاح طلبان قاعدتا باید حالا که در قدرت نیستند، آن بخش از سیاست را که مربوط به چرخش سیاسی است و مربوط به جایگاه سیاسی آنها است پیدا کنند و تحلیل بدهند و انسجام خود را حفظ کنند و بتوانند به عنوان یک دولت سایه همواره نظارت لازم را داشته باشند و به کسانی که در قدرت هستند متذکر شوند و اگر احیانا خلافی را شاهد بودند، اعلام کنند.

بروجردی تاکید کرد: جامعه یک صدایی جامعه ای نیست که بتواند اصلاح را تجربه کند. مهم این است که از کسانی که صاحب نظر هستند استفاده شود. اگر کسانی را که خلاقیت، علم و تجربه لازم را دارند فراموش کنند خودشان متضرر خواهند شد و نمی‌توانند به خوبی کار را پیش ببرند. برخی از این ها چهره هایی هستند که اولین بار است وارد کار اجرایی می شوند. در این شرایط شخص در آزمون و خطا نمی تواند تصمیمات خوبی بگیرد.

او در پایان گفت: دولت باید از تجارب کسانی که در قدرت نیستند ولی سابقه دارند و تجارب اصلح طلبان استفاده کند این شیوه به رشد و بالندگی کمک می کند و موجب می‌شود همه نسبت به سرزمین خود احساس تعلق خاطر داشته باشند. این موضوع کمک می کند تا صدای افراد شنیده شود. ما امیدواریم که دولت از تجارب مجریان بهره لازم را ببرد. / برنا


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر