کد خبر: 114638
A

کواکبیان: از آقای کروبی به دلیل دعوت مردم به شرکت در انتخابات تشکر کردم/ روایت مصطفی کواکبیان از دیدار با مهدی کروبی

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، از دیدار خود با مهدی کروبی خبر داد.

کواکبیان: از آقای کروبی به دلیل دعوت مردم به شرکت در انتخابات تشکر کردم/ روایت مصطفی کواکبیان از دیدار با مهدی کروبی
به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی کواکبیان درباره این دیدار نوشت: چهارشنبه بیستم مرداد ۱۴۰۰ توفیق داشتم در منزل جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی کروبی حدود دو ساعتی در خدمت ایشان بوده و با یار دیرین امام وانقلاب گفتگوی مفصلی داشته باشم .

خوشبختانه (علیرغم ضعف جسمانی ) از روحیه بالا و ذهنی خلاق بر خوردار است.

ایشان با اشاره به تاریخچه مبارزات خویش در نهضت امام خمینی(ره)چگونگی ورود خویش را در مسیر حرکت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران توضیح داد و گفت :از اولین روزهای پس از رحلت آیه الله بروجردی در سال ۱۳۴۰ جزو مقلدین امام خمینی  (ره)  بودم و با عنایت به این که مرحوم پدرم به فداییان اسلام و مرحوم نواب صفوی ارادت داشت به مسیر مبارزه و دستگیری و زندان در همان سال ها به رهبری امام خمینی(ره)پیوستم و دروس فقهی را نزد بزرگان حوزه تلمذ کردم.

نکته قابل توجه اینکه جناب اقای کروبی همه حوادث قبل از انقلاب و پس از پیروزی سال ١٣٥٧ را با دقت فراوان و جز ء به جز ء تشریح نمودند.

البته در ادامه نشست نیز ایشان با شاره به اینکه  همه معتقدان به اسلام وانقلاب و نظام باید خودشان را مدیون  شهدا وشرمنده خانواده هایشان بدانند از سختی زندگی و تنگناهای معیشتی مردم و همچنین قربانی شدن بیش از ٥٠٠ نفر در هر روز بر اثر کرونا شدیداً ابراز نگرانی نمودند و مهم ترین دغدغه فعلی خودشان را همین دو موضوع قلمداد کردند.

شایان ذکر است اینجانب نیز در این دیدار از ایشان به خاطر اصل تشویق مردم در انتخابات ٢٨ خرداد سال جاری تشکر کردم و از وضعیت احزاب جبهه اصلاحات و آخرین تحولات مربوط به ترکیب کابینه آقای رئیسی و پیش بینی هایی از چشم انداز سال های پیش رو نکاتی را مطرح نمودم و محتوای مطالبات حزب مردم سالاری از آقایان رئیسی و اژه ای را که در بیانیه پس از انتخابات منتشر شده بود یادآور شدم.  در ادامه با اشاره به موضوع رفع حصر از محصوران  ( میر حسین موسوی وخانم زهرا رهنورد وایشان)  گفتم این موضوع را بیش از ده بار در صداوسیما ومجلس و مصاحبه ها و کنگره ها  مطرح کرده ام   لذا خدا را شاکرم که این موضوع رو به پایان است.

در پایان با بیان اینکه روابط حزب مردم سالاری با حاج اقا کروبی پس از سال ۷۶تا کنون همواره بر قرار بوده و چندین بار از وجودشان در کنگره حزب بهره مند بودیم بر تداوم چنین جلساتی  با حضور اعضای حزب مردم سالاری تاکید نمودم  که ایشان نیز ازاین پیشنهاد بسیار استقبال کردند./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر