کد خبر: 114658
A

بسیج برای واردات واکسن اعلام آمادگی کرد

حسن پور از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن خبر داد و گفت: با حضور جدی وارد کنندگان به هر میزانی که تخصیص ارز داده شود، آمادگی انجام این کار را داریم.

بسیج برای واردات واکسن اعلام آمادگی کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ نشست هم اندیشی و اجرایی اصناف و بسیج اصناف در خصوص بیانات مقام معظم رهبری برای مقابله با کرونا صبح امروز با حضور غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف، نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران و محمد باقر مجتبی دبیر کل اتاق اصناف ایران همراه در مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) برگزار شد.

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مسئله اول کشور کرونا است.

وی افزود: ما در جنگ واقعی با کرونا قرار گرفته‌ایم و این مهم است که چگونه باید با مسئله‌ی اول کشور برخورد کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه اگر همه ظرفیت‌های اصناف و اتاق‌های صنفی را پای کار نیاوریم موفق نمی‌شویم، اضافه کرد: اعلام آمادگی کردیم که بحث واکسیناسیون اصناف را در اولویت قرار دهیم. مساجد و امامزاده‌ها ظرفیت‌های بزرگی دارند که جهت اختصاص به واکسیناسیون اعلام همکاری کرده‌اند.

حسن پور از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن خبر داد و گفت: با حضور جدی وارد کنندگان به هر میزانی که تخصیص ارز داده شود، آمادگی انجام این کار را داریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک ساز و کاری را وزارت بهداشت آماده کند، زمانی که پزشکان یک نسخه را تجویز می‌کنند، نسخه‌ها در یک سامانه باشند و رده‌های بسیج این نسخه‌ها را از مردم بگیرند و داروها را تهیه و به مردم تحویل دهند.

مسئول سازمان بسیج اصناف به طولانی بودن صف‌های تامین دارو اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات در صف داروخانه‌ها حضور دلالان در صف داروخانه‌ها ست. با این طرح و با همکاری بسیج می‌توان دلالی در صف داروها را حذف کرد.

حسن پور با بیان اینکه احتمال تمدید محدودیت‌ها وجود دارد، تصریح کرد: اگر مسئله اول کشور کرونا ست همه ما باید تبعیت کنیم و از کل مجموعه‌ی بسیج باید یک صدا بیرون آید.

وی یادآور شد: هر تصمیمی ستاد ملی کرونا گرفت ما مجبوریم که به وسط میدان بیاییم و تبعیت کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف با اشاره به اینکه در خصوص تامین ماسک هیچ مشکلی نداریم، مطرح کرد: در ابتدای ماه محرم میلیون‌ها ماسک به صورت رایگان توسط بسیج اصناف توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه در تامین اکسیژن طرح نذر نفس راه افتاده است و آمادگی داریم که این طرح را توسعه بدهیم، افزود: باید همگی وسط میدان بیاییم و کار مقابله با کرونا را دنبال کنیم.

منبع: بسیج

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر