کد خبر: 114726
A

رستم قاسمی: وزیر شوم یک میلیون خانــه می سازم

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ساخت سالانه یک میلیون مسکن و اتمام مسکن مهر و ساماندهی بافت‌های فرسوده از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است.

رستم قاسمی: وزیر شوم یک میلیون خانــه می سازم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی در تشریح جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، گفت: رستم قاسمی در این نشست برنامه‌های خود را ارائه کرد و نمایندگان هم مطالبات و دغدغه‌های ملی و منطقه‌ای خود در حوزه راه و شهرسازی را مطرح کردند.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بر ضرورت تقویت و توسعه شبکه‌های راه‌های شهری و روستایی، حمل و نقل ریلی داخلی و خارجی از جمله اتصال ریلی ایران به چین از مسیر افغانستان، اینچه برون به ترکمنستان و چین و همچنین حمل و نقل هوایی تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: تقویت فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه آزاد این فرودگاه، توجه ویژه به مسکن اجتماعی و اتمام مسکن مهر و تسریع در ساخت بافت‌های فرسوده از جمله مباحثی بود که مورد تاکید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

نوروزی با اشاره به برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، گفت: ساخت سالانه یک میلیون مسکن، تقویت بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها، تسریع در جاده ترانزیت شمال به جنوب، تکمیل راه‌آهن ایران به چین از مسیر افغانستان، توجه جدی به مسکن اجتماعی، تکمیل و اتمام مسکن مهر و ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری از جمله برنامه‌های رستم قاسمی است.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر