کد خبر: 114746
A

بابایی کارنامی: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قطعا نمی‌تواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد/ در مورد ۲، ۳ گزینه بحث‌های جدی وجود دارد

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی از قطعی بودن رأی عدم اعتماد مجلس به وزیر آموزش تا امروز خبر داد.

بابایی کارنامی: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قطعا نمی‌تواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد/ در مورد ۲، ۳ گزینه بحث‌های جدی وجود دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی درخصوص ارزیابی کابینه تا این لحظه با توجه به جلساتی که با وزرای پیشنهادی برگزار شده است، گفت: من پیش از این هم درباره کابینه گفتم که در مورد دو یا سه وزیر بحث‌های جدی وجود دارد. این مطلبی که عرض می‌کنم گمانه‌زنی امروز است و ممکن است تا روز آخر شرایط تغییر کند، اما به شدت تحت نظر هستند و مجلس به دقت در حال بررسی است.

وی ادامه داد: البته امیدوارم که ان‌شاءالله حتی این سه وزیر هم با رأی عدم اعتماد از سوی مجلس مواجه نشوند؛ چراکه ما زمان برای از دست دادن پیگیری مطالبات مردم نداریم اما یک وزیر قطعا می‌افتد و نمی‌تواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد و آن وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است.

بابایی کارنامی درخصوص رایزنی با رئیس‌جمهور درخصوص تغییر وزیر پیشنهادی پیش از جلسه رأی اعتماد، اظهار داشت: صحبت‌هایی انجام شده اما بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ بدهد؛ چراکه رئیس‌جمهور وزرای خود را معرفی کرده و نظر خودش را داده است.

وی در پایان گفت: در مجموع مجلس هفته آینده بررسی نهایی را انجام می‌دهد و به محض اینکه چنین اتفاقی انجام شد، ان‌شاءالله وزیر بعدی معرفی خواهد شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام رئیسی چهارشنبه هفته گذشته در نامه به رئیس مجلس اسامی وزرای پیشنهادی کابینه خود را به مجلس معرفی کرد که در این میان حسین باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شد.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر